Happy Birthday!!!!



Happy Birthday to me!!!!huhu dah masuk 20 tahun cheq ni ha.. apa sumbangan aku buat famili eh?Kalau kat kengkawan.. Aku dah tolong mana yang aku mampu..Buat yang tersayang.. Aku sumbangkan hati.. muahahha.. Famili?? Rasanya banyak yg tak best jerk.. iskhh cian kat ummi & abah.. Banyak kuar duit & melayan kerenah aku nih.. ihikss.Ummi.. Abah.. halalkan makan minum kak long selama ni..Terima Kasih atas segalanya.. Ampunkan salah dan silap.Akan ku ubah sedikit demi sedikit perangai ni.. Insya-Allah..Hajat aku skrg ni nak mencari keje.. sementara tunggu result kuar.. Konvo pon tak tau lagik biler.. Result? Insya-Allah lulus..

Hmm thanks to all my friends.. Especially yg wish awal sehari .. ehehe.. Kak Sal (Didiharaiss) , Kak Nurul (Arcakasih) , Kausar, dan setty.. Malam tadi sibuk ngan hanset.. huhu lepas satu, satu .. msg masuk.. tq! tq! Borak panjang lebar le ngan cik abe.. best! best! Dah lama tak borak lelama ... stok dier busy je sejak akhir-akhir ni.

Pagi ni awal-awal lagi dah dapat call dari Kak Ros.. uikhss mekaceh kak.. kejut huda bangun.. ahakss.. sempat gak aku mengusik kakak sorang nih.. ye la. ye la.. tak nak wat gosip dah.. ekekeke... Sayang Kak Ros!.

4 kata-kata semangat:

Anonymous said...

salam huda~!!

heppi bestday yang ke 20~!!

Anonymous said...

salam huda~!!

heppi bestday yang ke 20~!!

-lil silence-

Anonymous said...

lor..hepi belated birthday ye,huder.akak ni asyik wish belated je akhir-akhir ni.asal bukak blog kwn2 je,mesti bday dah lepas.time check sokmo,bday derang blom muncul lagi plak..hehe.

apapun,semoga bahagia selalu,sukses dan tabah menghadapi dugaan hidup. =)

P/S : gambor pakai spec tu comeynyaaaa..hihi

[ kak zuril ]

HAZELSTORE said...

Mekaceh Nani.. Kak Zuril..

Hmm gambo dak kecik yg pakai spek tuh...
Huhu... berangan nak jadi cikgu ... Ahakss!