Study Week

dok umah menatap nota..sambil tu rasa bersyukur sangat..nota ni dapat balik kat aku..dari minggu lepas.. rasa frust , tension , kelam-kabut ader gak..notes hilang! carik kat kelas tak der..ingat-ingat balik lepas aku kelas ke mana?kat cc tak der.. mungkin kat cafe.. semalam try le tanya.. alhamdulillah ader!sib baik kakak tu simpan..kalau dier buat tak peduli.. pakai buang jer..satu hal ler aku nak copy notes dr member..aiyakk nak dekat exam le.. leh plak tertinggal notes.. iskh.. Semalam dah dapat carry mark.. ok... boleh tahan la gak..fninal exam nanti kenala dapatkan gred at least B .. kalau score lagi banyak .. gred yg lebih baik le aku dpt..kata-kata miss shiriza tu memberikan semangat buat aku..seperti yang dimaklumkan oleh senior-senior dan miss sendiri...subject public speaking ni ramai yang failed.. susah nak dapat A.. insya-allah aku akan lakukan yang terbaik..

0 kata-kata semangat: