Kisah Kasih

Wan nak kawen lagi?? aku terpana.. terpaku sejenak setelah menerima berita dari adik.. dier terdengar abah ckp dlm phone ngan mak ngah... Arwah tok saja yang berada di fikiranku.. Adik² semua berkira² nak panggil aper nanti.. tok? opah? nenek? kami dah ada nenk tiri belah ummi... skrg nenek tiri belah abah pulak? Aku sedar Wan perlukan seseorang untuk melayan makan minum + pakaian dier.. walaupun Mak Ngah sekeluarga ada sentiasa melakukan tugas itu... Tapi tentunya tak sama layanan seorang isteri dan anak.. Semakin berumur... semakin sensitif & memerlukan layan serta perhatin... Arghhh.. aku dah banyak baca novel ... Tak sangka berlaku dalam hidup aku.. di depan mataku sendiri..
Hari ni baru je habis baca novel Puteri Lindungan Bulan... puas rasanya hatiku.. setelah sekian lama berhajat nak membacanya... pinjam dari kawan.. asyik tak cukup duit nak pi beli..kawan aku si Ina tu siap kata... "Baca novel nih leh buat kita sakit jantung!" ...banyak bermain dgn perasaan..sedih sangat... kisah suka duka wanita bernama Larasati 'Aisya ... ader part dlm tuh buat aku gerun... Moga² tak terjadi dlm hidup aku..
Insya-allah...

0 kata-kata semangat: