Ayat Seribu Dinar




:: Ayat Seribu Dinar ::
Mafhumnya: Barangsiapa yang bertakwa kepada Allah, nescaya Allah akan lepaskan ia dari masalah hidup Dan diberikannya rezeki dari sumber yang tidak diduga. Dan barangsiapa yang bertawakkal kepada Allah, nescaya Allah akan mencukupkan keperluannya. Sesungguhnya Allah melaksanakan urusan ( yang dikehendaki ) Nya. Sesungguhnya Allah telah mengadakan ketentuan bagi tiap-tiap sesuatu.

Peknen lagi?

pagi tadi sakit sungguh dada...
siap muntah2...
dah telan 2biji gaviscon pon tak ok gak..
pening pala sampai la ni kul 10 mlm...
pastu asik lapar je...

kalau ikutkan dah byk "mcm tanda2 peknek"...
tapi..... asik -ve je...
so, kali ni tak mo berharap sangat...
tunggu akhir bulan ni baru check lagik.. huhuh...

Next Project

1. pre-loved sale ~> dah start..

2. biz kuih mueh/muffin ~> dah start jugak..

3. jeng..jeng.. jeng.... dalam proses...


nnti dah ready, cheq update eh! ^_^

Keje..Keje... Keje...

== banyaknyeee keje lom siapppp!!!! ===

Alhamdulillah, rezeki...
urmmm skrg sudah keje balik maa...
anak ku yg comel + ensem tu pon ikut keje skali.. huhuhu...
jadilah satu family yg tak serupa schedule org lain...
ayah & ummi masuk keje kul 1ptg... balik 2-3pagi...
erkss.. cian anakku.... takpe.. lom skolah lagik..
tapi dah terbiasa skrg dia tdo kul 1pagi...
kalau terbangun kul 2pg... si kecik tu akan tdo balik kul6pg.. uhuk!

time bizios gilerzz ari tuh... kami siap tdo lagik kat tmpt keje!
termasuk la dgn big boss skalik! huhuh....

kata-kata yg asyik ummi cheq ulang...

"dulu ummi selalu bawak anak-anak lepak ofis... tdo kat ofis...
skrg cucu pon cenggitu jugak eh! hehhe"


p/s: start keje 30 April lepas.... lmbat nk update... bizi la katakan... ecehhhhh!!!

Love is in the air....



Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie Maternity tickers