Teman

Pagi jumaat lepas... breakfast + lunch ngan member lama.. nazmi & kamalia.. si nazmi ni cuti seminggu, so ambik kesempatan la utk berjumpa... si kamalia plak.. walaupun satu kolej.. satu course.. tapi kelas lain².. so mmg susah nak jumpa! tak terserempak langsung! biler member lain tau.. dier gelakkan plak.. aiyakk... belah petang plak.. pi alam sentral.. minum ngan bebudak mesra plak... cecomot, liezz, alan, rangga & arab ... time tengah sembang² tu, nampak plak member lama lagik! Sabrina gimnas.. ngan member la.. sogan plak nak tegur.. huhu... Eh tetiba kelibat Dina & Jac, finalis Malaysian Idol plak kelihatan kat ruang legar alam sentral nih.. Oooo malam nih depa wat kat Sri Pentas 2 , Alam Sentral.. No wonder la ..

****************************************************

Malam semalam aku mimpikan member kamceng aku.. Pojie!! aiyak aku rindu gilerrr kat ko!! iskh... Hmm tengah hari tadi, nak naik bas tuh.. nampak Fina & Awie la plak... arghhh!! sonok jumpa korang!!! Tapi sekejap sangat! Aku ader hal lain laa... Kalau aku free.. leh join korang.. lepak memana.. minum.. sembang²... Adehh angin rinduku terhadap member sekolah dulu datang & semakin menebal lerr... Rindu... Rindu Serindunyaaa....

0 kata-kata semangat: