makan

ari tu masa sakit..
aku x lalu makan...
tapi ari ape eh.. lupa plak..
mlm tu tgk osmet tgk syiokk makan spagetthi..
uihss nmpk pedas..
nampak pon sedap...
dia pon ada offer... aku p tolak..
sbb tak lalu...
pehtu dia dh abes makan..
baru aku kebulur..
teringin merasa pulak aihh...
so, aku abeskan le spagetthi tuh..
hehhe sib baik dia x ada simpan..
tu la td jual mahal.. cehh...
makan la aku dgn kuah sos yg pedas dlm keadaan sakit tu..
teringin + mengidam punya pasal.. ihikss..


2 hari lepas pula makan pizza..
mr simon belanja...
wahh bestt wooo...
hehhe.. makan besar la pulak...

semalam balik keje kul 7..
mak aii lapo gilers..
kelapa aku teringat burger jerk..
so terus ke mcd drive tru..
beli la set fillet o fish..
hampeh btol.. dah x sedap burger fillet dia..
menci! baik kau order apple pie dua..

ari ni aku nk p beli zinger burger kat kfc pulak ar..
dah lama x makan kfc..ngeh3x

patutnya aku pantang makan..
biler nk ilang tah bintik2 merah aku tuh...
tengah hari pon makan ikan keli goreng..
berminyak2 + bersambal..
breakfast makan bihun goreng/kueyteow/mee goreng..

hmmm esok2 la makan nasi putih + sup sayur..
air kelapa muda..

0 kata-kata semangat: