cuti-cuti malaysia


++Bukit Tinggi Resort++

huhu.. my dear p bercuti kat sana maa.. company tmpat dia keje tu wat holiday trip plak..2 hari 1 malam..wahh best betul dia.. tapi aku plak jeles gilers! dah lama aku teringin nk p bukit tinggi.. tak sampai2 lagik.. huhu...aku dah pesan suruh ambik gambo byk2 kat sana...aparaa tak de sapa bwk kamera.. ceh!lepas check out.. depa p pulak main kat genting... fuyooooo... cuti sakan lorrrr...


++ROnggeng di Port Dickson++
kebetulan pula cikin call..
inform pasal plan meronggeng ni haa...
aku penah reply posting kak hasta kat porem...
yela,, aku dah balik shah alam ni..
Insya-Allah leh la join aktiviti mesra...
so... kejelesan aku berkurang dan berpindah pada pihak lawan..
haha.. my dear jeles aku p bercotiii...
eh.. dear, u jeles ngan i ke??
i tau u jeles kan.. kan... ahakss :p

yang join & huru-harakan keadaan:-
1.huder -> aku tak huha sgt , low profile.. hehhe..
2.hasta -> jeles ar tgk dia floating! aku terkial2 jer.. ;)
3.cikin -> semua org tuntut 2 pieces dia tu.. muahaha
4.aida -> mak tiri ni asik minta cikin tazkirah org je..
5.fizi -> leh tahan dia main tenis.. err aku tgk kat gambo je..
6.zam -> photographer ni best aaaa.. nyk gambo cantik2 .. so sapa2 nk minta dia shoot gambo kawen, panggil dia eh.. ecehh promote pulak.. tolong kwn2.. :)
7.sham -> huh.. mamat perasan interfrem je memanjang! hahhaa
8. alan -> ada apa ngan alan? speechless ....
9.faz -> model daun kelapa.. sebaya ngan aku ghupanyee..
10.fiza -> cik manager ni kan.. tang bersukan/karaoke/gosip, melompat2 sakan dia tau! ahhaha

dr shah alam, aku sorang drive.. sampai RnR Seremban, kak hasta & cikin naik teman aku drive.. konvoi 2 kete ngan kete fizi& aida.. sampai PD kul 6 dah.. mak aihh parking punya susah.. risau je aku esk balik cam ne nk kuarkan kete tu.. aiyooo... wahh bilik dekat je ngan laut.. kalau nk terjun dr beranda bilik pon boleh.. muahaha..tapi.. pesal arr byk sgt lalat? ini mcm tarak syiokkk punya... huh!
kami beramai2 p mandi air laut tgh pasang... sampai kul7 lebih baru naik.. erks pantang tgk air laut! nk terus kedebushhh! batu byk le... tajam2 pulak tuh...balik umah tgk , cedera la kaki aku.. iskh iskh..

malam.. barbeque.. ada sotong,ayam,hotdog, puding... kek lagi sbb celebrate besday kak hasta on 30th June.. heppy besday kak hasta! naik la berkilo2 berat aku ni haa... ekekke..

lepas bBq tu, jln2 kat pantai... sedut udara panyai + ambik gambo bwh tiang lampu.. konon nak karaoke, hmm kena booking daa.. kempunan dah masing2 nk lantunkan suara lemak merdu tu..
pagi, lepas bekfes mandi lagi + posing dlm air.. meniarap kat pasir...

0 kata-kata semangat: