cupcakes + movie


aku dtg opis ngan ati yg riang..
ye ar bwk cupcakes maa..
saje je nk tayang + blanja kat kwn2..
hmm dah lama aku teringin nk order..
baru kali ni tercapai..
nest time aku nk order lagi byk ar..
nk letak theme transformers! haha..
mau kena charge lebih tu..
susah gak nk lukis icing gambr robot..
tp kalau dah pro, 4 sure leh buat punya, kan kan..

tq to aiza..
sapa2 teringin mkn kapkek.. order la ye..
http://sosweetpliz.blogspot.com/




mlm td aku p beratur..
nk beli tiket ar ..
nk tgk transformers ari sabtu..
aiyak org tu kata x jual lg..
ari ni br bukak kaunter jualannye..
aduss boring betul..
dr td try call hotline, asik network busy je..
adik2 aku kat batu pahat tusemua dh tgk..
jeles! sana mmg ar senang sgt..
byk tiket lebih..
penah ari tu nk tgk shrek3..
movie time kul 3..
kitorg sampai kul2.45, still leh masuk lg..
nnti aku balik bp la, semata2 nk tgk wayang je.. ahakss

0 kata-kata semangat: