keje

isnin lepas, aku naik keje balik dr demam..
masuk opis kwn2 semua pakat suruh aku carik keje lain..
sbb si wenny dah advertise iklan kat agen..
cari org ganti tmpt aku..
dem! aku baru cuti 3 hari..
bukan saja2 mc.. sakit maa..
hmm maybe aku pon staff baru..
tetiba sakit pula...
so dia pk silap ambik staf ar eh..

dan td ada interview..
wenny yg handle..
ces.. lawo & seksis...
ekceli itu la ciri2 yg dia nak..
tak lama lagi aku mesti terima surat..
abes le kena kick dr sini..

mmg dah biasa si wenny buat mcm tu..
kalau dia x nk..
suka2 tendang kuar org...

aiyoo... mana aku mau cari keje ni..
berdebar2 tunggu aku kena buang..
dlm masa yg sama aku dh try email..
apply tmpt2 yg berkenaan...

fuhh.. fuhh.. cepat arr aku dpt keje baru..
baik kuar sblom kena tendang...

0 kata-kata semangat: