erks!

adehh x sangka aku..
member opis ummi ni forumnis mesra gak..
aiyakk mcm mana cheq leh x tau nih!!
tgk pada profile dier..
ooo baru join ghupanyerr..
bulan julai 2005 maaa...
hmmm aku dah mula bz time tuh..
masa la ada masa nak ambik tau..
iskhh ketinggalan ketapi plak... hehe..
aku terkeZut beno le..
nick pon x gambarkan dia.. adehh laa..
plak tu siap buat open house ari tuh..
ajak kengkawan mesra lagik...
tapi kan ramai forumnis baru... sure aku x kenai..
cuma tang trex, shah tu ...
mak aihhh kata la aku terserempak ngan depa..
tak ke haruuu.... ihikss..
aku p open house si cik kak nih belah malam ngan mak & adik² aku..
datang pon pakai simple kemain.. jeans jer..
mana la tau nk p open house.. huhu...
apa² pon perut kenyang ngan makanan yg dihidangkan.. hehe..

0 kata-kata semangat: