Cinta Hebat Tapi Mengecewakan

cinta datang...
tanpa diundang...
cinta pergi...

tanpa boleh dipaksa...
ada yang bahagia kerana cinta...
tak kurang juga

yang merana disebabkan cinta...
cinta itu ketawa dan airmata...
ada yang bertanya...
ada apa dengan cinta...?
jawapnyer...

cinta adalah segala-galanyer..
belajarlah

menerima kekecewaan sebuah cinta...
kerana

ada yang tersurat dan tersirat...
biarpun aku pernah dikecewakan cinta...
aku terima

kerana itu adalah pengalaman diri
yang tak boleh ditukar ganti...!


ni aku petik dari kata-kata honeybear , salah seorang forumnis mesra..
Topik : Cinta Hebat Tapi Mengecewakan..


2 kali aku bercinta.. haha.. mcm2 yg aku rasa.. aku baca majalah.. dengar citer kengkawan.. ada yg bercinta 4 tahun.. ada 8 tahun... hmm mcm mana ya derang bertahan?? for sure banyak kisah suka duka derang kan.. uihss berjaya derang hadapinya.. berjaya derang tangani apa jua yg berlaku.. aku rendah diri.. dapat ke aku bertahan?? dulu 1st... setahun... yg 2nd ni... 2 tahun lebih... dibandingkan dgn org lain.. aku rasa sikit baru... uihss sikit pon, tapi menyakitkan! terasa mcam ditoreh2 je ati nih.. kalau time hepi tuh.., usah cite arr.. x ingat lain maa.. aku kat dlm dunia lain.. huhu.. malu plak aih.. ekekekke... baru nak sedar! ahakss..
seronoknya kalau bercinta bertahun-tahun dan berakhir ke gerbang perkahwinan.. dan bahagia hingga akhir hayat... hehhe gatai plak aku... muda lagi... baik aku kumpul duit byk2 dulu kan... insya-allah ada jodoh x ke mana..

0 kata-kata semangat: