Cian..

selamat hari raya buat semua!!

~1~

Aku: 1st time berjauhan dr keluarga, 1st time kena keje di hari raya, 1st time x balik kampung, 1st time x dpt duit raya..huhu

member: ciannya diaa..

~2~

customer 1 : Selamat Hari Raya dik. Tak cuti?
Aku : kena keje kak, lambat lg cuti..
customer 1 : ciannn..

~3~

customer 2 : Apa kabar dik? Kamu beraya dalam kedai je la ye.. Ciannn...

~4~

customer 3 : wahh berbaju kurung dia hari ni!
Aku : Hari Raya pertama, bang..
Customer 3 : Selamat Hari Raya.. dapat duit raya tak?
Aku : err, belum lagi.. x pe, dah besar..
Customer 3 : ciannn...

~5~

Aku : alahai tahun ni x dpt la jupe sedara kat kg.. x dpt la nak konvoi mcam dulu p beraya kat alor staq.. kat umah pon x der rendang & ketupat.. x ada masa nk beli, balik keje kedai dah tutup..
Kakak Wieda : alaa ciannyaa dia.. keje elok2 ye..

0 kata-kata semangat: