Tugas biasa

Pagi² lagi kena bangun..anto adik gi sekolah.. 4 org sumer.. 3 kat area bandar shah alam..sorang lagik kat klang... dik, dah sekolah jauh tu belajar rerajin yerk.. jgn wat hal lagik..singgah pasar.. beli bahan² nak masak.. pestu p cc.. bersemangat nak upload gambar daa..dah hari ni aku free.. baik wat.. kang esok² busy .. bising plak bebudak lain.."Mana gambo?.. mana gambo"hmm balik umah.. masak la apa lagi.. kemas² umah... eh masa pon berlalu.. tiba plak time nak ambik adik kat sekolah..singgah kedai.. beli eskrem connerto baru tuh... dah lama aku mencari tak jumpa²..semalam adik aku beli kat kedai ngan umah.. huh siap anto msg.."Kak Long, kak chik dah rasa eskrem baru!" Aiseh dier yg rasmi dulu, cait! Kat padang tu aku menahan la dr pikir eskrem.. muahahha... tak leh jadi nih...Lembut ler kon eskrem nih.. kon berslut coklat, cepat cair.. jatuh tergolek eskrem tuh.. sib baik aku alas ngan piring.. jatuh atas piring ler.. ekkeke...Penat masih terasa lagi.. baring je kat sofa, terus terlena.. Pastu kena gerak dek adik.. kena anto p tuisyen daa..Harap leh score ye kak chik.. Insya-Allah..Lepas hantar adik tuisyen malam plak.. aku ronda shah alam.. Aku nengok jalan utama stok letak lampu kaler biru putih.. tak bestnyer... nampak hambar la.. napa tak letak lampu merah kuning? macam kat roundabout tuh.. kan nampak meriah.. Baru la semangat SELANGOR .. heheh..

0 kata-kata semangat: