Accident

Alahai.. Kalau ku tahu laaa...Hari ni tak dpt jumpa supervisor...tak yah ler kelam kabut semalam...menyusahkan ummi..hmmm cik juli busy ari niih...so report hantar & dia check esok...cian fizah.. dia dr rumah kat banting..pagi-pagi dah ada kat kolej..aku bwk le dia p jejalan..p library shah alam..leps tuh p makan kat sec 2 pula..on da way ke sana...satu kemalangan berlaku dlm sekelip mata!tergamam.. kelu lidah..kat roundabout masjid, bwh jambatan ke SUK tu..accident .. honda civic & pajero..soranng nak ke kanan, dok belh kiri..sorang nak p kiri, dok belah kanan..dummm!! bertembung! honda civic tu kecik je.. jadi bila diseret dek pajero tuh..huh! kemek! teruk gak kete.. dua-dua salah! tak kasi signal!dulu.. aku pon nyaris accident.. di tempat yg sama.. Alhamdulillah x ada apa-apa berlaku..Hmm nak tahu, tetiba jer hari ni aku bawa slow.. bwk lorong yg betul plak tuh..tak sangka rupanya aku akanlihat accident di depan mata.. sbg satu pengajaran buat diriku ini..yg ske bwk laju.. huuhu...Malam.. aku & adik pi ambik ummi & abah kat airport.. bwk slow je.. teringat pasal accident siang tadi.. hehhebila nak balik tu.. ummi yg drive.. sambil tu rancak ler bercerita..nasib baik ada cc berdekatan ngan hotel tempat depa menginap.. kalau tak der.. satu hal la plak nak mencari cc..Heh! Macam-macam la!

0 kata-kata semangat: