Macam-macam hal

Hari ni ummi & abah p Kota Bharu, Kelantan
kul 1230 tgh gerak ke KLIA ,flight kul 3 ptg
on da way balik umah.. singgah jap kat kwsn R&R
adik lapo la pulak.. aku sempat call abang.. heheh..
balik umah.. ambik 2 org adik laki. bawak p Kompleks PKNS..
depa nak potong rambut.. sementara tu aku pi ler jejalan jap..
singgah kedai buku.. aku tertarik pada 3 buah novel..
1)Kau yang satu 2)Impian Kasih 3)Diari seorang guru
mana satu nak pilih ni??
Last2 capai majalah Remaja & jugak Majalah AF.
sampai rumah.. Bila on je komputer.. Baru aku terinngat!
PROJEK REPORT!! oh tidak!!! ada dlm laptop ummi la!!
Aduh!! Esok dah la nak kena hantar!
Call ummi tak dpt pulak! lagi 10 minit nak kul 3 ptg..
huhu ummi tengah standby nak naik kapal terbang ler tuh..
iskh.. nanti kena call lain..
Urm.. petang ada date.. heheh sempat lagi tuh! ahakss
Janji kul 4 ptg.. Kul 3 lebih la dia sampai..
So, tengah menanti tu..aku baca la majalah.. kemas rumah..
Tetiba rasa semacam.. apsal berdebar-debar nih??
Eh! dah kul 4 ptg! Awat x call lagi?? hairan plak...
Hmmm adik nak keluar.. Aku le kena hantar ke rumah member dia..
Sblom keluar tuh.. tergerak plak hati nak check hanset..
Ya Allah!! Aku lupa nak on hanset maa!! Tadi kat PKNS, ku off jap.. ader problem sket ngan hp nih... bila on jeer hp.. msg masuk.. Abang! "Kat mana? Napa call asyik tak dpt je? Dah lama kat sini..." Aduh!! kena marah lagi.. Iskhh.. Tak jumpa rindu sangat.. Dah jumpa ni... Buat org marah & kena marah je.. Apa la aku nih... Nasib baik adik nak keluar & mintak hantar...
Kalau tak, sampai ke malam la aku tunggu.. pastu habisla... org sana plak merajuk nanti..
singgah Giant.. call ummi.. sib baik dapat! Bagi email addrs aku kat ummi.. sat lg ummi hantar le doc yg berkaitan tuh.. senyum lebar aku! ekekke
Malam p cc.. check email..
Alhamdulillah.. dah dapat ummi!! Tq! I Love you mum!
urmm susahkan ummi la plak.. sesambil tuh online mesr kejap.. ihikss..
tak lama kat cc.. beli something utk adik-adik kat rumah..
cian depa.. lapo tuh.. kat rumah, terus print report.. puas hati..
tido awal.. sok kena hantar adik ke sekolah..

0 kata-kata semangat: