Alahai

Pagi² lagi dpt msg dr abang.. Kabaran yg sedih... Dia demam... Hmm demam² tu still p keje gak.. Iskh kan dah melarat sampai ke petang! Ubat pon tak makan lagi. Nampaknya esok tak dapat la dia nak join main bola sekali.. Cian abang... Aku call pon dengar sore penat je... Alah tengah demam pon sempat lagiknak buat lawak.. Huhu stok jenis ske mengusik org, tak kira la tengah sihat ke tak sihat ke.. Haiyaa...
Hantar adik p wet world.. dah lama tak p sana.. happy beno derang.. heheh... teringat time kecik² dulu.. aku sekeluarga p mandi situ.. time tu mmg seronok habis.. tapi skrg dah berubah... Masa kecik dulu.. nak cepat besar.. Tapi time dah besar ni teringat time kecik dulu.. teringin plak nak balik zaman tuh.. huhu..Kul 1 ptg.. ambik adik kat wet world.. pastu ambik pula ummi kat ofis.. Kul 2.30 ptg Abah,ummi & adik bongsu bertolak pulang ke kampung.. nak jenguk kak ngah kat matrik sekali..Sepatutnya semua kena ikut.. Memandangkan hari Isnin sekolah .. Pastu kak chik plak ada tuisyen + kelas tambahan untuk UPSR akan datang.. so, kitorang tinggal le umah.. Aku plak ader program sendiri.. hehhe.. Dah lama plan dah. Terkilan gak kalau x dpt dtg..gath Bola kat Uitm Shah Alam & Kenduri Pasangan Mesra.net => Penapis & .:eLLe:. Selamat pengantin baru! Moga berbahagia hingga ke anak cucu...
Urm tadi p Kompleks PKNS, anto kain nak buat baju kurung.. Ummi dah plan raya nanti pakai baju hijau. Kaler fave abah & aku.. Family kitorang ni lebih cenderung pakai kaler hijau & biru.. Kat umah kebanyakkan baju kaler tu ler yg ader.. kaler lain pon ader gak tp dlm kuantiti yg sedikit.. kihkihkih... Masa nak balik tu ader kejadian memalukan.. Aku maluuuu sangat!!
Time nak bayar tiket parking tu haa.. Ada mamat yg jaga casheir tu kekononnyer nak mengayat aku.. Pastu aku plak stok layan.. pestu lepas palang tu terangkat.. kete aku plak tak leh nak gerak.. langgar divider! Tu la sapa suh dekat sgt.. Org ada la jarak sket antara kaunter tu ngan kete.. asyik mati enjin je.. Adeh gatai sangat! muahahha...
Then pi Giant... Ingat nak survey baju.. Alih² beli benda lain.. kuang kuang kuang..
Hmm skrg? Aku anto kete p basuh.. sementara tu lepak jap cc ni haa.. Ingatkan tak bukak.. Kalau tak bukak la tadi, aku p dok baca magazine yg baru beli ni... Majalah Jelita & Anjung Seri..
Malam ni berlangsungnya Majlis Anugerah Media Hiburan.Awal² lagi dah boring. Tak best langsung!Best lagi dok depan pc. Cuma kureng sket, kat umah tak der line internet le..kuikuikuiAku call abang lagi. Nak tahu perkembangan diri abang. Demam abang main teruk la.Minggu ni abang busy betul. Siap buat part time abes kul 12 tgh malam.Tido awal pagi. Pastu esok pagi nak kena p keje. Badan abang terkejut tu. Tak cukup rehat.Letih jadinya. Abang.. rehat la yerk.. Harap abang cepat sembuh..

0 kata-kata semangat: