malu ler plak.. ahakss

huhu.. tadi kuar makan ngan member...Member kepada member aku...ahakss... ckp mcm aper daa...Ni haa.. coursemate aku nak jumpa member chatting dier..takut kuar malam sengsorang..dier ajak ler aku skali.. heheh.. aku stok berjalan ni no 1.. ecehhh..keje yg berlambak tu.. tinggalkan kejap.. ahakss... member dier tu.. sorang nama faiz dan sorang lagi plak ralf..memula tu tak best langsung!bukan nak datang kat kitorang.. ader ke tunggu dlm kete je.. ces... ingat kitorang terhegeh-hegeh nak pegi ker..urmm pestu si ralf tu call member aku, si fiza ni ..kitorang tunggu ler kat bus stop... pastu kete yg sama dtg kat kitorg.. muahaha.. sah ler depa! makan kat Pelaga Cafe... perkara pertama yg depa tanya.. " Nape dok tengah je kat situ tadi??" aik..mcm kitorg plak yg salah.. Aku jwb le bg pihak fiza.. "yg korang tu.. apsal tak dtg kat kitorang.. takkan la kitorang yg kena p kat korang kot.. kang tak pasal salah kete... naya jer!"
hmmm tak baper best le lepak ngan derang ni... ntah la... mungkin tak sekepala.. pastu stok mcm berlagak je derang ni... kitorang plak terasa dimalukan... huhu jom balik le fiza.. saja wat negok jam.. sib baik depa paham.. antaq ler kami balik kolej... lagipun ader keje nak buat... iskhh.. kalau ku tahu mcm ni ... lebih baik aku stay dlm bilik.. siapkan projek tuh... tukar baju... sambung proses edit projek.. tido kul 3.30 pagi...

0 kata-kata semangat: