Cerita semalam


bangun lambat daaa... kelam kabut gak .. takut lambat sampai KL..nak p ambik abang...hmm baju + tudung dah siap bergosok malam tadi..itu la bagusnya rady dr awal..kul 1220 sampai umah abang..demam dah kebah sket..jumpa mak abang..ehhe macam² peringatan..aku jadi sedih tang cerita abang demam teruk tuh..makcik citer.. abang ni stok terbaring je..tak leh nak bangun..tak lalu makan..kul 1245 gerak terus ke gombak...on da way tu accident daa..aku langgar bontot kete org..dekat sgt.. brek pon mengejut..dahh cium bontot la nampaknya..tapi aku tak kena apa²..org tu nengok kete aku lagi teruk dr dier punya..so ok la tuh..huhu kalau kete aku lawa.. tak der calar langsung..sure dah kena bayar nih! then sampai gombok.. aku berbelah bahagi.. aku antara ingat tak ingat tempat tu..tanya org pun sesat gak..org tu ckp cam ni.. org ni ckp cam ni..berpusing & berpatah balik.. ihikss...kul 2 lebih.. akhirnya sampai jugak..makan, borak dan ambil gambo ngan pengantin...Selamat pengantin baru sekali lagi..minta diri kul 3 ptg.. singgah jap beli air.. tq to menka.. beli air special utk aku... malu sekejap! ihikss... pastu baru bertolak ke shah alam..jalan jammed..aiyakk aku dah lambat daa..tepon pon asyik bunyi nih.. adehh... sorry kengkawan...kul 4.30 sampai stadium shah alam..aku kena gelak daa...mana tak nya.. dengan berbaju kurung nih nak p padang!uit korang nih.. aku dr kenduri ler... cait!konvoi ramai² masuk uitm shah alam..aku kepala konvoi.. tapi sesat plak.. heheh..pastu isdn plak kepala konvoi.. sesat gak.. ader ker pi naik tang atas bukit tuh..bahagian bawah ler.. hehe..kantin rasanya kat atas tuh... eh ntah! ahakss..sampai kat padang.. sib baik ader toilet dekat..tukaq le baju.. nak p kete..kena gelak lagik daaa... aiyaaa...time nih aku di usik ngan kata² .."hang ni nak buat fesyen show ka??"start bola kul 5.20 ptg ..lenguh rahang aku.. stok tergelak² kat situ.. nengok aksi² pemain... macam² ada! wakakkaka...abes kul 7 lebih,, kul 8.15 p makan kat Kedai Kopi, Tasik Shah Alam..kitorang wat tokei kedai terkezut kejap.. byk meja ilang... kitorang ambik! ahaks..undur diri kul 930.. nak kena balik... ummi dah call.. aiyakk..sampai umah terus on PC.. nak siapkan report..pestu leka nengok gambo.. tido kul 2 pg.. hehhe..Good Night!

0 kata-kata semangat: