Tak puas hati

Selasa - 12 julai 2005 -

aku off ari nih..
lepak kat rumah..
sedapnya tido...

pergi lagi umah abang..
wahh bilik dia dah tersusun perabot..
katil pon dah siap pasang..
tinggal nak masukkan baju je dlm almari..
hah! tugas aku le tuh..
mak dia dah inform aku awal-awal..
buang je mana yg patut...
banyaknya komik...
iskhh stok buat koleksi..
hehe mak cik x tau lagi..
aku lagik banyak koleksi!
novel, majalah bukan satu jenis..
bermacam-macam jenis maa...ahakss..
tak sempat nak kemas kain baju nenek abang daa..
maaf ye mak cik.. huda nak kena balik nih..
ummi pon suh balik sebelum maghrib..
adehh hari ni aku sensitip plak..
melayan rasa.. biasala org lapo..
mmg la emosi x stabil..
aku ingat dtg tu, nak le ajak abg kuar makan sesama..
tapi dia busy mengemas..
huhu.. dr tengah hari x makan maa..
laponyaa... pastu mula la teringat..
masa kemas ari tuh.. terjumpa surat-surat lama..
gambar-gambar & hadiah dr bekas awek abang dulu2 tu..
jelessssssnya!!!! adik-adik abg pakat gelak je..
senyum je tp dlm hati...
abg siap kata dia bukan ingat pon..
hal dah lama.. x ada rasa apa pon.
abg senang je ckp..
kalau tang aku? dia jeles gak kan?
ada kawan lelaki pernah kasih duit..
kasik barang.. kasik sms.. dia jeles kan?
aku ckp x ada rasa apa pon.. hanya kawan..
x lebih dr tu.. derang yg nak lebih jauh..
tp aku x nak.. aku dah ada abang..
huh! kan dah mengungkit nih..

dlm train.. aku menahan rasa je..
nak nangis, tp org ramai maa..
abg call, dia kata org kat umah tu tgh makan..
pastu dia teringat aku x makan lagi..
ye la.. x apa.. saja mengada-ngada..
makan la kenyang2..
saja je abg x makan lagi sbb aku tgh lapo..
la gitu lak.. mcm wat aku bersalah la pulak..

balik rumah.. nasi & lauk dah abes..
hmm masak maggi je..
itu pon dah kira sedap..

call abang.. sampai abes kredit.. huhu..
sorry.. hari ni bengong sket..
saja nak manja.. tp x dpt..
ihikss...

0 kata-kata semangat: