Lelaki idaman

Malam tadi masa bertukar syif.. member aku si Kiki ni sibuk sangat bertanya kat aku..
== Apa ciri-ciri yang ada pada lelaki buat aku suka? ==

1 ) sense of humor
2 ) happy go lucky
3 ) senyuman

Ada ke dia gelak sakan! Kiki tak percaya! cait! Katanya perempuan sekarang 1st sekali mesti pilih rupa paras dulu.. baru hati budi.. Lg satu berduit.. Hmm betul jugak tu.. Tp tidak pada aku la.. mmg la nak yg sedap mata memandang.. Ala yang handsome ni.. aku hanya minat dari jauh je.. suka tengok muka org handsome.. macam kebanyakan actor & singer lelaki semua tu la.. kang derang stok ensem kemain... hehhe.. aku pon bukan lawa mana pon... Pastu yg tak bestnya.. ada pakwe hensem nih.. ramai peminat la.. payah tol! ramai awek plak tuh.. tak suka la aku kongsi-kongsi nih! Budak Kiki nih senyum-senyum lak kat aku! Awat tak caya lagi ka? okla.. aku dah try maa ramai kengkawan yg hensem-hensem.. tapi kan kebanyakan semua dah berpunya.. tak pon dah ada pilihan hati.. tak sempat aku nak ushar pun.. tak sempat nak masuk line.. derang bukan nak terpikat ngan aku.. ahakss...
macam ni la ..

~Bila kita sayang seseorang, Sure la org tu sentiasa hensem/ lawa pada pandangan kita~

Berbicara pasal hal nih membuatkan aku terbayang & teringat pada abang yang jauh di mata.. Aku jadi bertambah rindu & sayang... Hmm ada yg kata dia boleh tahan.. Ada yg kata x ada rupa sangat.. Suka hati la.. Aku dah suka.. Aku dah sayang.. Hanya dia di hatiku.. Dalam org dok kata cenggitu.. macam ini kan.. Ramai peminat gak tuh! Jeles.. tetap jeles! Ahakss !!...

Melly Goeslaw - Lelaki Idaman

Oh tak pernah ku duga
Hidup ini menjadi berubah
Cahaya gemerlap di sini
Sinari setiap langkahku

Oo semenjak denganmu
Semua gundah menjadi berubah
Yang hilang semua tentang cinta
Kembali tumbuh di hati

Oohoo ku bahagia
Ada engkau
Lelakiku

Di hatiku hanya ada kamu sayang
Di mimpi malamku ada kamu sayang
Semua ini hanyalah untukmu sayang
Sebuah lagu tercipta hanyalah untukmu oh asmara

Oh lelaki idaman
Memang kamu tak ada yang lain
Semua gambaran idola
Segalanya ada padamu

Oo semenjak denganmu
Semua gundah menjadi berubah
Yang hilang semua tentang cinta
Kembali tumbuh di hati

Oohoo ku bahagia
Ada engkau
Lelakiku

0 kata-kata semangat: