Kosong

aku sedih sangat.. rasa mmg blurr dah nih.. rasa "kekosongan" .. patut la lain macam..rupanya gitu ceritanya.. aku percaya bulat-bulat..rupanya belakang aku benda lain yg dibuat.. nak nangis.. tp x kuar air mata..tadi kuar sket.. ntah la.. nangis dlm hati je. slalunya kalau sedih.. aku mmg nangis giler².. kali nih.. aku pandang sumer mmg kosong.. muka mcm org terpinga-pinga jer.. deri...aku rasa mcm nak jalan kaki je balik rumah..jalan sorang-sorang menghirup angin malam..melayan perasan..sampai kaki letih...balik rumah terus tido.. tp kesian plak kat ummi nanti..risaukan aku plak... tempat keje nih kat seksyen 2..rumah seksyen 10..jauh gak tu kalu jalan kaki..tp tak kutss..member aku lagi la..boleh jalan kaki dr seksyen 15 ke seksyen 8..takkan aku x leh... hmm tak pe la deri.. aku nak kuar nih..ada meeting & jamuan kat tempat keje aku..ada staff nak benti..senior maa..dia nak sambung blajar..staff kesayangan tu.. hmmm... aku seperti kehilangan tempat berpaut..ini baru sket.. kalau betul-betul terjadi..mau jadik gila aku nih.. menahan kesedihan..menahan ssegala-galanya..aku keseorangan & kekosongan....

0 kata-kata semangat: