:) Senyum .. Senyum .. :)

ari sabtu lepas aku shift pagi.. dr 7pg sampai 3 ptg.. alih-alih aku bangun lambat daa... huhu.. penat sehhsehari sblom tu kan aku shift ptg, balik kul 11 lebih..tu le pasal penat, letih.. then tido mati! muahaha.. nak tau aku masuk kul baper? kul 9 pagi daa!!!cian Kak Ina merangka Asst. Manager.. dia keseorangan dlm masa 2 jam!sib baik dia "baik" .. ahaksss! so, nampak nya aku balik kul 5 ptg..pastu terus meeting.. terkena ngan batang idung aku plak...store manager tu x ckp le nama kan.. kuikuikui...balik terus berangkat ke KL.. abang dah pindah rumah...so, aku tolong-tolong la mana yg patut... abg kemain bangga.. "bakal menantu mak semua ader kat umah"ecehh! aku lak yg segan.. huhu.. aku dtg tolong basuh pinggan... ader ke patutt si Jai (member abg) kata ,"Bibik dah dtg!"ooo sesuka hati hang je ye.. hmm kemas bilik abg.. susun almari.. sapu mana yg patut. dlm dok kemas-kemas tu .. jumpa la badge kak ros..badge utk gath kat Taman tasik titiwangsa dulu tu la..heheh.. baru jumpa..hah kak ros,, cik abe mintak duit bayo.. ahakss... kul 1 pagi baru tido.. err tido kat umah baru abg..cheq tido ngan adik & nenek cik abe maa..esok paginya.. bangun kul 530..bertolak dr umah abg coz aku shift pagi..takut lambat lagi daaa... sampai shah alam..singgah makan nasi lemak..kitorang la pelanggan pertama..bak kata org, pelanggan yg terawal nih bawak tuah... huhu..
wahh kali ni sampai awal.. kul 650 pagi tu.. si Kiki nih dah mula mengusik.. cik abang hantar kemain wangi! ye la.. bak kata Kak Zie, tak pe wangi-wangi & melawa nih.. termasuk dlm penampilan kan.. huhu..

ummi hantar baju & pencuci muka.. malas lak nak tukar.. org bukan nampak baju semalam pon.. aku pakai ~smock~ ( baju 7E) kat luar..

alahai Encik Azhar.. merangkap Field Manager(FM) baru.. datang wat spot check plak! dr perkara sekecil-keciknya dia leh nampak.. hingga yg besor la dia tegur.. ada ke salotep yg dah lama melekat kat meja dia leh nampak.. siap suruh buang bagi bersih plak tuh.. abes la Store Manager & Asst. pon kena marah gak.. berleter mengalahkan org perempuan! aiyakk penat aku panjat sana.. lap sana..lap sini.. berlagak sungguh FM nih!

balik keje abang & Jai datang jemput... makan sama-sama... borak & bergelak ketawa sakan.. hari pon nak hujan tu... sian Jai x ader baju hujan.. so dia pinjam la sweater abang.. uihss aku dah nak tersilap org daa.. ye la dr belakang nampak mcm abang kan.. nasib baik x ~tersentuh~ ! muahhaha!

berteduh dr hujan lebat kat Wet World jap.. sementara tunggu ummi ambik.. p dok pejabat ummi.. Kak Dida , member ummi tu tegur aku.. =tak bawak keropok ke, air coke ke?=
dia pernah p 7E sblom nih.. dah tau aku keje situ.. kemain la mengusik.. abes dia p inform kat member2 ummi yg lain.. yg aku ingat tu.. kelakor la abg faizal.. ari tu dia terkezut kemain tengok aku kat kaunter.. tak sangka la aku keje kat situ.. sampai lupa nak ambik paper! kuang kuang kuang..

haiii keje kat sini mmg la jumpa ramai org yg ku kenal.. senyum.. senyum.. dan senyum...

0 kata-kata semangat: