Adakah Pendapatan Tambahan Bulanan

RM100.00 atau RM1000.00

Secara Online atau SMS

Membantu & Menggembirakan Anda ?


TERBUKA UNTUK SEMUA : Suatu Program Istimewa , Terbukti dan Sah Di Sisi Undang-Undang! Rebutlah peluang perniagaan sendiri secara online atau sms hanya dengan bekerja dari rumah!










Assalamualaikum / Selamat Sejahtera

MasterEload adalah satu bentuk perniagaan berkonsepkan Multi Level Marketing (MLM). Syarikat MLM tersebut ialah Summit Priority Sdn. Bhd. (703668K). Produk utamanya ialah reload prepaid seperti Maxis, Celcom, Digi & lain-lain.Perniagaan ini boleh dijalankan hanya dengan menggunakan SMS atau online.


Laman web MasterEload.biz merupakan laman web bg group agen-agen Mastereload yang ditaja dari web ini & fungsinya bekerja untuk agen-agen kami di internet secara online.

Anda boleh merebut peluang ini segera dengan bayaran hanya RM58 untuk memulakan perniagaan prepaid anda sendiri.

Sesiapa sahaja boleh memulakan perniagaan ini dengan serta merta sebaik sahaja membayar yuran agen, anda akan didaftarkan secara terus dengan SMS oleh penaja, dan anda dah boleh mulakan bisnes prepaid.

Segala jualan prepaid anda, penajaan dowline anda atau lain-lain urusan hanya dengan SMS dari telefon bimbit anda sendiri, keuntungan jualan prepaid sehingga 80% dari margin keuntungan prepaid boleh dicapai walaupun anda baru menjadi agen dan tiada seorang downline pun.

Konsep MasterEload adalah mudah, tiada tekanan mencari downline, kerana downline anda boleh diperolehi secara automatik melalui website autosponsor ini, Sila login ke website ini untuk mendapatkan pelan pemasaran, maklumat bonus, komisyen dan lain lain.


Antara kelebihan menjadi agen MasterEload


  • Yuran Agen RM58 dan diberi modal RM16

  • Maintain bulanan hanya 1 prepaid berharga RM10.00.

  • Boleh menjual/order/topup/menaja melalui laman web mastereload atau SMS.

  • Yuran tahunan RM12 setahun akan memberikan imbuhan yang besar kepada ahli yang mempunyai downline yang ramai!

  • Tidak ada pangkat. Agen diberi bonus sehingga 10 level walaupun direct downline hanya 1 orang sahaja.


Sila daftar percuma dan login di website ini untuk info lanjut.

Kelebihan menjadi agen MasterEload dibawah Group MasterEload.BiZ



  • PERCUMA ! Website Replika MasterEload.Biz sebagai promosi bagi mendapat downline cara internet. Contoh: http://mastereload.biz/?username-anda

  • PERCUMA! Auto downline pilihan secara rawak PERCUMA jika web ini tiada penaja.

  • PERCUMA ! SMS atau Email “ALERT” kepada anda setiap kali ada pendaftaran ahli baru dari website anda.


  • PERCUMA ! Web SMS kepada nombor talian Celcom.

  • PERCUMA ! Visitor Logs, Auto Follow -up dan lain lain

  • PERCUMA ! Starter Kit untuk promosi Off Line Anda



“FIKIRKAN!!! Anda beli prepaid di kedai kena bayar harga penuh, tapi beli prepaid dengan diri sendiri dapat diskaun dan boleh jual pada harga penuh kepada kawan kawan, pelajar Universiti, jiran rumah, rakan pejabat dan kepada lebih 14 juta pengguna prepaid lagi.”


DAFTAR PERCUMA dahulu di laman web ini untuk mendapat status AHLI BIASA dan login, barulah anda boleh membaca panduan lengkap pelan pemasaran MasterEload.



Jika berminat menjadi agen, sila buat pembayaran yuran agen kepada penaja anda yang telah ditentukan semasa mendaftar ini, dan upgrade status keahlian anda disini daripada status AHLI BIASA kepada status AHLI AGEN MASTERELOAD.


Ayuh! jadilah agen terdahulu, pakat kawan ramai-ramai mendaftar dibawah anda! Jangan lepaskan peluang ini!!!



0 kata-kata semangat: