Thumbdrive



waaaa.. thumbdrive aku ilangggg!!!! mana plak aku letak nih?? tu le sapa suh simpan dlm poket jer.. iskh, iskhh.. pening pala aku memikirkannya... aiyakkkkk dah ler sumer data-data aku ada dlm tuh.. sib baik aku ader la simpan sket-sket dlm cd.. tp x syokkkk gak!!! data yg aku update bebaru nih... bykkkkk sgttt!!!!! arghhhhhh!!! tension.. tension... jap jap... last skali aku pakai bwk p cc kat Mutiara Digital... nanti la sok aku tanya... adehhh harap ader la... adussss patah semangat ... cam ner nih... x tentu arah dahhhh... tu le... sapa suh ari tu curi-curi p cc time keje.. kan dahh... balasan la tu.. huhu... nak kata aku terlupa kuarkan dr seluar... dah check semua seluar.. tak der plak... uihsss kalu terbasuh skali dlm washing machine tu.. mak aihhh abes la rosakkkkk... kalau ilangg gitu saja????? uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa......


menangis air mata darah pon x guna.. dah ilang... dlm kepayahan... terpaksa juga menerimanya.. adakah ini petanda akan ada lagi kejadian buruk berlaku?? huhu... harapnya tidak la kan.. insya-allah...

0 kata-kata semangat: