Birthday Wish


Smiles For Every Moment !, Smiling Birthday Greetings

thanx la pd 2-3 org yg kasik aku e-card nih...
senyuman tu mengingatkan aku pada MESRA.net ...
dah lama aku x m'aktifkan diri kat situ..
thanks 4 semua yang wish "Advance Besday" pada cheq ni haa...
mekaceh le sesangat...
tapi adiah x der ker? ahakss... memain jer.. huhu..
**********

Apa yang cheq nak eh???

:: genting.. (Saja nak enjoy sakan... huhu..) ::
:: nokia 2650 ::
:: nokia 3650 ::
:: purse baru kaler merah ::
:: kasut sport baru kaler biru ::

**kuikuikui.. demand la plak aihhhhh**


cheq dah masuk 21 tahun... kunci kebebasan?? erks.. lom bebas lagik la...
tapi dlm ati mmg meronta² nak wat apa saja yg aku suka..
hahha.. suka-suka aku jer kan..

Ku berharap perjalanan idup akan datang dlm keadaan kesihatan yang baik..hepi.. cepat naik pangkat.. dapat stay kat shah alam.. buktikan kat ummi & abah aku leh berdikari...


**huhu, blom lagi besday..
dah pasang hajat memacam.. **

0 kata-kata semangat: