Kereta

kerana satu eksiden ari yg lepas...
(bumper blkg aku kena langgar dek lori)
kete aku ghupanya leh terus jadi tenat maa..

huhuuh... 2 hari lepas anto servis...
bukan servis biasa2...
tp major service maaa...
adussss byk sungguh duit dilaburkan...
ecehhh, sungguh tidak sesuai perkataan itu...

aku pon satu... x reti jaga kete..
itu suka hati je bwk ke mana-mana..
x kira kete ok ke tak....
bwk laju2.. 120km-140km..
(byk kutss saman aku kumpul, x check pon.. huhuhu..)
suka langgar lubang kat jln... erkss...

aku dah kena marah ngan pomen..
bukan marah pe pon, tegur maa..
sebab, katanya ari tu naik ke puncak genting, sib baik x jadi apa2...
cluth plate rosak, bearing, moutin enjin,gear oil lagik....
geleng pala byk kali gak la derang....
kete baru 2 tahun... tp dh terukss.... huh..

dengar tu semua, gerun siottt...
alhamdulillah aku selamat...

ni ada lagik kena repair..
kete still bunyik mengaumm...

haiyaa cam ner nk beli kete baru ni...
kena ubah tabiat...
kena sayang kete ni dulu...

aku nk elokkan kete ni, peh tu br nk beli kete lain...

niat tu kena KIV la nmpknya...
x dpt simpan duit....
duit abes tang service...
uwaaaaa, pandan muka aku...
br nk menyesal..

0 kata-kata semangat: