Forum

aku mulanya malas nk masuk mesra...
asik2 error... Cait, hampeh!
tp bila dh masuk, mmg aku terus jenguk diary dulu...

hmm ni aku dah tergelak sengsorang...
ye ar, baca cikin translate lagu jawa..
yg encik dino kemain hepi n sonok nk menyanyi lagu itu..
ditambah pulak dgn reply dr jedi..
adoi la, lawak la korang nih.. ekekke..


ekceli aku tgh tunggu drama dunia baru ni...
ari ni episod last...
hmm movie dunia baru dh p tgk..
takkan la citer kat tv nak miss lak kan ...
sementara tu, baik aku layan tenet...
td dah selamat habiskan baca novel..
tajuk : Cinta Sang Ratu..
best sgt cite ni....
rasa nak ulang baca balik...ihikss...


aku skrg leka jenguk wanitamelayu.com/forum..
aku skrg dah beralih...
kawan ngan mak2 org...
kawan ngan org dah kawen...
kawan ngan org yg nk sebaya ngan mak n makcik aku...
kat forum ni jugak la, aku kemain shopping online..
macam2 yg menarik n wat aku pening pala...
mana satu yg perlu dibeli ikut budget.. heh...

kat sini la aku byk benda yg bagus n manfaat utk aku...
selain segmen beli-belah...
aku leh jenguk kat celoteh dapur..
tgk derang kemain masak mcm2 resipi baru...
siap tempek gambo lagik...
bagi aku semangat maaa...
aku mula nk asah balik skil memasak yg dh makin tumpul ni..
skrg dh malas masak laa...
dulu masa muda belia remaja rajin sgt masak..
tp jadik frust sbb sia2 je rasanya.. huh...
opsss aku ni, tang frust tuh masih berbekas dan dendam! hahahah..

okla... berita dah pon abes tu..
jap je lg nk start dunia baru...
gtg, tata!

0 kata-kata semangat: