Celoteh

ari ni bizios gilos..
smlm meeting ISO..
byk beno keje yg tertunggak...
ari ni ada meeting ISO lagik,
tp nasib baik aku x yah masuk...
ngantukss jer... huhuhu...

esok ada interbiew kat cheras ar...
keje ni kontrak...
aku try je la esok...
hmm asik2 p interbiew, lom ada rezeki
lekat kat mana2 pon...
kat sini, ramai yg dh benti..
dpt keje lain... hmmm....

mcm biasa member2 opis ckp,
aku ngan kompeni ni jodoh pjg..
cesss... kalu byk benefit best x pe gak..
ni EPF,socso x byr pon...
peh tu nk keje gila2 bz..
tp x reti jaga staf.. hampeh btol...


aku kemengantukan la...
ari ahad tu.. aku x tdo langsung!
leka dpn laptop...
ngedit gambo kawen member..
bila dh leka ngan photoshop tu..
leh x tdo maa...
kul 6pg baru benti..
sbb nk mandi, solat n terus p keje...

abes semua minuman aku tibai...
air pearl kacip fatimah,
kopi sutera ungu,
air sting, redbull,
leh la menahan badan tu.. kasik tenaga sket..
hmm bila malam je..
aku dh flat terus...
tp mlm td aku tdo kul 12..
sempat basuh baju lagik..
mula baring kat tilam, terus x sedar diri.. erkss..

ni aku tgh cuci mata plus window shopping kat
wanitamelayu.com/forum ....
adussss, byk beno kain pasang/baju/brooch dll yg lawa2...
fulus x der... tgk je la ... ihiksss....

0 kata-kata semangat: