Enjoy?

+++++++

Apa makna impian
Datang dan pergi
Membawa hati
Menyusuri kembali
Jalan-jalan sepi

Kau kah di situ
Yang menantiku
Atau jelmaan
Dalam kenangan
Yang bernama pengalaman


Siapakah di antara kita
Dengan rela menjadi pendusta
Siapakah dulu membina harapan
Dan siapa yang memusnahkan impian
Tanpa sebab dan alasan
Kau lahirkan perasaan
Bagai taufan tiba-tiba datang
Dan menghilang

Kau bayang-bayang
Masa nan silam
Ada ketika terbawa-bawa
Oleh resah mimpi yang tak sudah

+++++++


hari jumaat ari tuh aku turun shah alam..
tumpang tdo umah kat umah fina kat desa pandan..
ada gak tdo umah member kat shah alam..
sempat gak tdo umah mak cik aku..
huder situ sana sini... ecehhh..
di sini aku ingin ucapkan terima kasih sangat2 pada..
  • Fina
  • Awie
  • Z
  • N
  • Aku enjoy gak ngan korang... kalu tersinggung dgn kata2 & sikap aku tu, maaf la eh..Aku x dpt nk jupe semua org... Sorry sgt2...sebabnya aku tak ada transport..nantila bila2 aku dpt lampu ijo utk drive jauh2... leh la ronda2 lagik.. huhu..dah lama tak travel ngan bas/cab/lrt... rasa mcm nak bwk je bas/cab tu..tp lrt tak leh ar..ngeh3x..

    0 kata-kata semangat: