updet

Bas Rosak
ummi sampai shah alam khamis lepas..cian ummi.. beli tiket kul 1ptg.
awal tau dah tercegat kat stesen bas tu!kul 1230 lagik..
biasala bas ni bengong.jap datang cepat.. jap tu lambat..
tunggu punya tunggu, nak tau..kul 3 ptg baru sampai.
bas rosak lee.. ces.. tak sesuai sungguh nama CEPAT EKSPRESS.

Princess Hour -GONG-
ummi dah penat tu. So, p la singgah Mc D.
nak bawak p umah chu.
selesai makan tu, jam dah kul 11 malam.
Time to sleep!
Aku ngan ummi layan citer Korea ni pulak.
bagus gak aku x pinjam dvd player B.
Mata dah nak pejam2, tgk jam dah kul 2pagi.
Aduhh.. ni baru episod ke-2, CD1..
Ishhh tak tahan dah la..Lenkali leh tgk lagi.
Yang penting aku dah tgk tang ending.. hehhe
Aku jadi syok tgk citer ni pon 2 minggu sblom aku benti.
Ye ar..kan aku keje siang memanjang.
So dapat la tgk belah malam.
Hmm ada serba sedikit karektor watak dalam citer ni,
punya persamaan ngan aku & my dearest B.





nanti nak convert dvd ke VCD.
Senang aku nak convert jadi MP3 pula.
Pastu nak wat ringtone!
bagus kan aku nih? leh bukak kedai jual lagu & ringtone..
ihikss mau kena denda nih... haru je..

UPSI

Jumaat, p jenguk adik aku kat tg malim nih..
aku yang dok shah alam pon x jupe dia.
Inikan pula ummi yg dok Batu Pahat.
dulu masa ummi keje lagi, slalu la p melawat kak ngah ni haa..
Laa dia keje part-time kat kedai buku..T
api smlm last keje lak..Nak tumpu pd exam katanya..
Lom study lagi tuh.. iskhh budak ni nak kena!

MP3 Player(car)
Aku nak pinjam B punyer.. cait! dia tak bagi le..
Kalu tak leh la aku dgr lagu sepanjang ke tg malim.
Tak pe, akan ku cari hingga dapat! huh..
tapi kat tg malim ni tak ader! Semua kedai aku dah ari.
Uwaaaaaa!!! mana la nak ada, student bukan nya pakai kete.
P kelas pon nai basikal je..
Alaaa.. Mp3 player ni bentuknya mcm charger.
plug kat tempat rokok tuh..
pastu plug plak thumdrive kat mp3player nih.
So, leh dgr mcm2 lagu dr thumbdrive kite.
dah lama aku teringin beli.sejak tahun lepas lagik.
tapi tak ada masa la nak ke kl..
Kawen
My friend, fiza dah nak kawen la. Akhir bulan nih maa...
dia ni kawan aku masa kat kolej ptpl dulu.. ramai yg minat dia..
tapi dia plak bukan jenis berkawan ngan laki.. pemalu orgnya..
lembut tau fiza nih.. dah le putih...
masa dia kasi kad tu, surprise giler ar..
btol ke nama dia nih? btol ke alamat dia nih? huhu
ishh ramai keng kawan aku dah kawen..
Aku bila lagi? heheh.. w/pun terasa gak sket2..
tapi.. nanti la dulu... jawapan biasa alaa skema..
nak kumpul duit byk2.. nak kasi famili senang dulu..

Target aku nak kawen ekceli umur 24 tahun..
skrg dah 23, erkss lagi setahun je lagik!

++ errr.. darling, u kena lebih agresif bisnes tuh... i kat Bp ni wat la jugak..
bertambah bz la u eh..

++Kalau ada jodoh, tak kemana...

0 kata-kata semangat: