Lega

malam kelmarin, aku berbalas msg
dgn kakak angkat aku yang tersayang
dan juga lin (adik angkat 'dia').
mula-mula tu lin msg aku.
Tanya pasal nasi lemak yg sedap & murah
kat seksyen 18 tu..
so, aku promote la Bob Corner..
nasi lemaknya mmg sedap tapi mahal sket laa..
then, bincang2 pasal bisnes bond2u & mymode..
Yang buat aku terkejut..
nape lin siap tulih nama penuh 'dia'?
kan patutnya panggil abg?dah kata abg angkat lin kan..
slalu lin bahasakan 'dia' mcm tu depan aku..
Ke lin dah tau cite?
`Alah 'dia' mesti dah bgtau lin..
ye ar.. kan adik angkat kesayangan..
tiba-tiba wat aku sedih lak.. huhu..

ekceli.. aku tengah keboringan +rasa pening + rasa kosong gak..
Aku nak la borak2 ngan member..
Tapi kebanyakan yg aku call, semua bz..
hmm try call kakak angkat aku nih..
pon x angkat gak..Sedihnya...
tp lepas tu ada msg, ghupanya kakak ku mandi le.. ok..
Berbalas msg sampai aku tertdo kul 9 lebih..
kali ni aku tak la nangis gila2, seteruk dulu..
macam kakak aku bg tau..
--x pe la huda..tenang2 je.. tak yah pk sgt..
akak tau, huda dah kuat lagi dari dulu kan--
uikhss aku tdo awal maa..
slalu tdo kul 11 malam..aku penat tau..
penat menahan perasaan.. huhu..
dah lega & kurang sket sakit dada tu..
kak.. thank you so much..
huda sayang sangat kat akak...

petang semalam plak sementara tunggu adik
abes tuisyen kul 5 tu, singgah cc..
on Ym, borak2 ngan member lama.. forumnis mesra dot net..
masing2 berkongsi cerita..
bertambah la senang ati aku..thanx my pren..
w/pun prob ko tu tak bape selesai lagik.. Tp, tabah la eh! caiyok!
hal lepas semua tu aku simpan dalam peti besi..
abaikan je.. tak yah diingati lagi dan
aku seboleh2nya orangnya pon aku tak nak jupe..
moga berbahagia hendaknya..

tak pela.. yang penting sekarang aku dah lega..
Aku bersama famili tersayang..
So, aku akan teruskan idup dengan lebih senyuman..

0 kata-kata semangat: