++ThiNkinG++

hmm esok aku last day kat bekerja di 7 Eleven...
aku akan tinggalkan segala-galanya...
dunia ke-2 aku adalah 7 Eleven..
semua org tak percaya aku nak benti..
semua ingat aku main-main je..
iskhh betul ke tindakan aku nih ?
aku tak ada rezeki nak jadi Store Manager..

++berfikir sejenak++

it's ok what.. skrg ni aku dah Asisstant Store Manager..
satu tahap yang cukup membanggakan buat diriku sendiri..
tak pe la aku berkorban untuk family tercinta..
untuk kepentingan aku jugak..
mana tau rezeki aku yang lebih baik ada tempat lain ..
Insya-Allah..

air muka mmg tak sedih langsung..
tapi kalau aku ingat satu-persatu setiap kerja yang aku pernah buat..
dan selepas ni aku takkan buat dah...
air mata mmg menitik..
kawan-kawan aku pon di kalangan managers dan staff 7E je..

2-3 minggu ni aku keje shift petang.. dan minggu ni shift pagi..
aku bangun mmg awal ..
siap leh masak & basuh baju lagi..
bagus betul la..

nape la sblom ni aku susah nak bangun eh??


Info : Ummi mai dari Batu Pahat maybe Sabtu (7/4/2007) , pastu aku pindah terus bawak kete & lori angkut barang pada Hari Ahad ( 8/4/2007 )..

0 kata-kata semangat: