Rindu

++Aku rindu masa lalu..
++Aku rindu pada Kak Ros!! mana akak aku ni???
lama dia singgah jenguk merpati ni haa...
++Rindu ngan geng mesra.. dah x hang out ngan depa...
++windu nak main bowling!!!

tadi dapat msg dr Fina..
**Da, sblom ko bawa diri dari kl ni kita p makan2 dulu tau**

uwwaaa.. sedih ar plak , tak lama je lagi aku nak ke johor..
aku sedar bukan senang nak datang shah alam or kl ni haa..
aku melepaskan dunia & kengkawan ku termasuk dia ku chenta.. ihikss..


++Lepas ni mesti windu ngan Kak Zie
++Windu ngan keje kat 7 E
++Windu nak surfing kat mutiara digital.. err asyik dpt diskaun je.. kuang3x..

dalam masa yang sama skrg ni aku rindu sangat ngan adik-adik aku kat batu pahat.. abah & ummi plak still di hospital johor bharu..


--Info--
Khamis , 8 / 3 / 2007 .. abah kena operate, masukkan bateri aktifkan jantung.. Doakan semua berjalan lancar...

0 kata-kata semangat: