Tak best

smlm aku start keje di outlet baru..
dalam 5 hari ni aku keja kat sec24..
terasa lain betul...
suasana biasa je..
yg lainnyer keaadan kedai tu..
kecik sket dr tempat lama aku..
pastu x banyak barang..
pastu x ramai sgt org..
pastu ada beer.. huhu..
hmm stor ni sales biasa2 je..
tak banyak keje.. boring la...
kalau tempat aku dulu mmg la bz giler..
dekat ngan uitm.. pastu sekolah lagi..
mesti la banyak keje.. aku dah biasa busy..
kalau kul 6 pagi masih ada lagi keje x siap..
risau je nak tinggalkan utk shift pagi..
tapi kat sini... kul 5 lebih dah leh lepak..
waaaaa aku kena biasakan diri..
lepas ni baru start keje kat sec18..
hmm rumah pon dah dapat..
alhamdulillah, dekat dgn tempat keje..
pastu banyak kemudahan kat sini..
nak beli barang senang sangat..
x yah p jauh2...tgk keadaan umah ok..
akak tu pon nampak friendly..
aku harap semua ok...
tak nak la masam muka / tak puas hati..
mungkin minggu depan masuk..
skrg tgh packing barang..
lagipun semua dlm umah tu keje pagi..
balik mlm.. aku lak keje mlm..
jadual masing2 x sama..
x dpt la aku nk pindah masuk brg..
tak de org kt rumah..
sedih plak berpisah dgn kak zie..
dah le x sama keje dgn dia..
skrgg x sama rumah dah...
tak pe, nanti aku carikan
umah utk kak zie gak..

0 kata-kata semangat: