Rajin

2-3 hari ni aku gila keje... huhu... lepas tension pon ada...
bayangkan.. aku keje dari 11malam sampai 7 pagi..
pastu sambung keje sampai kul 3 ptg... double shift tu!!
tdo plak dlm kul 7 lebih.. bangun balik kul 1o mlm..
masuk keje balik kul 11 mlm...
Dlm hati ni terasa semacam.. pastu malas giler balik umah..
nak kuar jalan2 x best sorang2.. so, aku lepak kat tempat keje..
baik settlekan keje2 aku tu... giler ah...
terasa mcm x nak tinggalkan tempat keje..
dah jadi umah kedua aku.. huhu..
tv pon dah lama giler x tgk... paper pon baca ala kadar je..
bebudak sini cakap aku x der umah... pastu mcm x der life..
macam x der pakwe pon ader... hambakan diri dgn keje pon ada..
tapi yg penting aku mmg 'workholic'..
Pearl Kacip Fatimah tu.. mmg aku minum bertin2.. adehhh..
ader effect tak eh kalu ambik banyak2??
dah le lom kawen lagik nih..
kang jadi aper2 kat aku..
cian aku.. eh cian laki aku jugak nanti.. ihikss..
smlm x buat dah double shift.. hehhe..
sbb aku kena masuk keje ptg kul 3..
"terpaksa" balik umah tdo... x best betul...
cehhh macam bagus sangat jee...
ekceli dah rasa 'flat' gak..
pening pala giler.. rasa nak muntah pon ada..
mandi pon rasa air sejukkkk sgt...
hmmm di sebalik kerajinan aku nih,
rupa-rupanya...
Aku kena transfer ke outlet lain la... ada rombakan..
buat masa ni MT je bertukar... lepas raya nanti..
turn Store Manager plak..
no wonder la aku giler2 keje..
mcm tau2 je kena pindah...
dgr berita ni kan..
aku jadi terkejut sesangat... tercengang maaa...
pastu termenung.. sedih tu ada tp x dpt nak gambarkan..
nak ke pegi? nak je slow talk balik ngan FM.. nak stay kat sini..
tapi.. baik aku pegi.. cuba environment baru..
pastu mana tau sana dpt lagi byk ilmu..
dok lama2 sini.. bak kata FM "tak berkembang"...
keliru pon ada.. cian kat SM pon ada..
hmm nak kena pindah umah la sbb x ada transport..
jauh maa tempat tu.. kat area seksyen belas2 sana..
pergila kan?? tunjuk rajin kat sana plak.. huh...

0 kata-kata semangat: