Kenangan yang terindah

SAMSONS - Kenangan Terindah

Aku yang lemah tanpamu
Aku yang rentan karena
Cinta yang t'lah hilang
Darimu yang mampu menyanjungku

Selama mata terbuka
Sampai jantung tak berdetak
Selama itu pun aku mampu
Untuk mengenangmu

Darimu kutemukan hidupku
Bagiku kaulah cinta sejati

Chorus :
Bila yang tertulis untukku
Adalah yang terbaik untukmu
Kan kujadikan kau
Kenangan terindah dalam hidupku

Namun takkan mudah bagiku
Meninggalkan jejak hidupku
Yang t'lah terukir
Sebagai kenangan yang terindah




++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

huhu mlm tadi x leh tdo le plak.. dah siap2 wat keje (aku bwk keje balik umah) ... pastu lepak2 depan laptop.. layan lagu.. layan gambo2 pompom gurl ari tuh.. layan gambo2 aku yg comel2.. control cun tuh.. hehhe... malas la plak bukak satu2 file.. baik aku search je 'jpg' kat dlm hard disk aku nih haa.. kan senang, kuar terus semua gambo yg ada... hmmm time ni la baru nampak gambo2 lama balik.. langsung x jenguk dah... kuar le gambo bebudak mesra... iskhhh gambo 1st gath dulu kat bukit cerakah... pastu meronggeng dgn derang.. aktiviti utama mesti le bowling.. skrg ni pon aku dah lama x main bowling... windu le... sblom ni aku msg2 2-3 org dak mesra.. hmm time tu ada krdt.. masa pon, curik2 je.. huhu.. msg yg patut2 je la.. aku kecik ati pon ada ngan dak mesra sorang ni.. mana la aku tau dia dah kawen... aku kan dah lama x join forum.. masa cal aritu.. konon2 nak bergelak - tawa la kan dgn dia.. maybe dia ada hal time tu.. tak pon mood agak kurang baik.. so, jawab pon mcm nak x nak je.. lain sangat tau.. dulu mmg dia jenis suka nyakat org.. pastu x kisah pon kul baper call.. ceria je suara dia.. x pe la.. maybe dia berubah ikut status kot... dah kawen, x kan nak huha lagik... ye tak? sukatila... MESRA .. perkataan pon dah buatkan aku tersenyum.. bdk2 mesra mmg mesra giler.. sporting plak tuh.. byk benar kenangan dgn mesra dot net nih.... sejak aku sekolah menengah lagik aku join.. pastu naik kolej plak.. lepas tu keje.. tapi skrg .. tgk la mcm mana.. x tau lagi bile nak masuk.. mesti dah ramai forumnis baru.. x best le....

0 kata-kata semangat: