Macam Mana?

Macam Mana???


~nak melawan?
~nak menjawab?
~nak pertahankan diri?
~nak jadi pandai?
~nak jadi baik?





hmm... aku ni baik sangat ke? tak pon..
tapi aku dah buat yg terbaik..
aku dah cuba nak puaskan hati semua pihak..
tapi ada gak lagi yg nak hentam sana.. hentam sini...
aku plak lurus sangat... pastu biar je dibuli org.. t
ak reti nak menjawab, tak reti pertahan kan diri..
kan tadi dah dapat bodoh sebijik!
teruk sangat ke aku?? aku sedar gak kelemahan aku...
aku ni sensitif sangat.. asyik nak nangis je...
arghhh malunyee.. aku berperang sendirian dlm hati..
skjp lemah.. kejap lagi ok.. aku sakit jiwa ke?
huhu... teruk gak aku kan... tak sangka..



aku rasa kosong sgt..
bila aku perlukan seseorg..
mesti tak ada sapa nak tolong..
ke aku silap pilih org?
alih2 aku terkontang-kanting keseorangan..
aku pendam perasaan..
kalau cakap kat org pon, depa x paham..
depa mesti malas nak layan..



arghhhh!!! down giler!
macam mana nak naik..
macam mana nak berjaya..
kalau perangai aku macam ni??
huh! tahu perangai sendiri macam mana...
tapi tak berubah gak...



mmmg bodoh la tu kan??
macam mana nak buat?

0 kata-kata semangat: