Biar Betul?!



Ila dah bersalin!!
Aku tgh keje time tu... datang la adik Ila beli barang... aku tanya le pasal si Ila ni haa... dah lama sangat x jupe.. Lagipun Ila stay ngan family husband dia kat Klang.. so, tanya le kat si adik... kalau Ila balik umah, cakap aku kem salam... tup2! adik dia cakap, Ila dah bersalin! dapat anak lelaki! huhu... aku rasa mcm baru je p kenduri kawen dia.. rasa mcm kejap sangat! tak percaya!! ni yg wat aku x sabar nak jupe dia nih... my bestfriend, my old schoolmate dah ada anak le... org yg paling rapat ngan aku... for sure aku excited giler!

My dear best bestfriend ada hati kat aku?????
Di tengah2 malam, baru balik berjalan... melepas lelah kat bilik... main le sms ngan mamat ni... sbb dia boring... peh tu aku pon x tau ak wat aper... 2-3 msg dah.. then kuar plak pasal soal hati & perasaan... dia luahkan kat aku... aduhhhh... nape jadi begini??? aku nak kawan ngan ko.. lagipun aku dah ader bf.. ko pon dah ader gf kan.... aiyakkk.... minggu lepas dia msg2 aku lagi... aku mintak dia lupakan, cuba buang perasaan tu... alih2 dia marah aku! dia nak putuskan persahabatan kitorang.... huwaaaargggghhh... aku dah x der bestfriend... dia siap nak hukum semua org... dia dah x nak jadi pendegar yang baik lagi... dia dah x nak kawan ngan perempuan lagi... dia marah giler... dia fikir aku pergunakan dia... tolonglaa... aku x der niat pon gitu... nape leh jadi macam ni????

Nenek tiri meninggal
dah lama aku x jupe ummi... kadang-kadang je, x der la kerap sgt... sejak dok umah asing2 nih...
aku sibuk ngan keje memanjang... hmmm kuar makan ngan ummi... aku diberitahu, mak tok dah meninggal! erks! aku terkedu tanpa sepatah kata.. huhu.. x tau nak ckp aper... perasaan aku pon berbelah bagi... nak kata sedih.. x juga... nak kata happy.. mana boleh dengar berita kematian leh happy... tapi aku sbnrnya mcm lega sket... jahatnya aku... sbb kitorang mmg x suka mak tok... so, lepas ni x der la kata-kata x puas hati pasal mak tok lagi... skrg sedih bila teringat kat wan... cian wan, sengsorang balik... sapa nak jaga dia... kalau datang umah anak-anak dia pon, x betah tinggal lama... ntah la...

0 kata-kata semangat: