Phase II

assalamualaikum!!!

huh! penat gilers nih... aku x cukup tdo.. ni pon baru balik keje.. dah le smlm buat double shift.... Phase II ni buat semua bz, x cukup tdo, x cukup makan.. buat semua meroyan.. buat semua bengang... tensen... pening... dan macam-macam lagi le... staff pon .. mula-mula elok je.. skrg dah mula berperang mulut... sudah... ni yg x syok nak keje.. tapi tak pe.. abaikan saja..
aku kena kuat semangat. aku ada sesuatu yg belum aku capai di sini.. aku ku buktikan pada semua... sabo... sbb sabo tu separuh dr iman.. insya-allah ...

skrg ni aku belajar x jelous..
aku belajar sabo..
aku belajar kuat semangat...
sesuaikan diri dgn tekanan..
yakin pada diri...

staf kat sini pon dah mula nampak perubahan aku ..
aku mmg berubah... rasanya ke arah buruk.. ehekss...
ntahla.. lorang nak kata apa pon.. katala...
walaupun hati aku x syok...


frust... huhu satu perkataan yg makan dalam... heh
macam-macam yg aku x puas hati nih..
kang pk, wat aku tambah sakit ati..
aku suka sangat menyakitkan hati aku sendiri...
sampai buat org lain pon sakit ati sama..
ni le kena berubah sesangat...
aku nak kurang nangis...
aku nak hepi...


malas aku nak dok umah..
biar le x cukup rehat pon...
asalkan ada je masa aku terisi dgn aktiviti yg bersesuaian...
x kuasa nak termenung sana.. termenung sini...
the best solution ... keje...
selagi idup.. keje.. keje...keje...
org kata aku rajin... mesti ramai yg meluat.. hhuuhu...
aku x ambik OT pon, saja volunteer keje...
suka keje.. mcm mak aku.. workholic...


udah le.. aku nak siapkan skin utk ultramp3 aku ni haa..
nanti nak upload masuk dlm handset pulak...


pape pon... salam hari jumaat buat semua...
sape yg kenai & ingat aku lagi tu...
bile eh nak jupe ... take care.. bye

0 kata-kata semangat: