Selamat tinggal 2005



dari awal tahun lagi aku dah rasakan tahun ni x best.. start dgn tsunami la, aku yg menganggur beberapa bulan, pastu dah dapat keje tu.. kena tipu la plak.. dgn hal famiy lain.. dgn dia lagi...
iskhh macam-macam le.. Tension memikirkannya.. Jiwa kacau, x tenteram rasanya..

oh ya.. skrg aku menyewa bilik ngan ummi kat seksyen 8.. Abah mmg dah ada kat johor.. adik-adik & angkut semua barang awal disember ari tu.. ummi lom benti lagi.. bulan 3 baru dia stay as housewife kat johor sana.. tapi skrg every weekend, mmg berulang-alik la p batu pahat tu.. Terasa sunyi plak.. huhu.. ekceli, aku lom masuk umah sewa lagi.. w/pun sewa bulan 12 + deposit dah bayar.. 2-3 hari lepas baru p anto semua barang ke rumah sewa.. sebulan ni aku tdo umah kosong.. kekadang umah member.. skrg ni 2-3 hari tdo umah makcik.. ye la.. kalu keje malam x kisah sgt.. balik umah pagi.. kalu keje pagi/ptg tu yg x syokk sgt.. malas nak balik umah... gerun plak tdo sengsorang memalam tu.. dats y merata hala aku tumpang tdo.. adehhh terukssnye perangai...

nampaknya bulan 1 nanti mmg kena masuk umah sewa la.. sayang dah bayar sewa ari tu.. pastu segan plak kat mak cik pak cik aku.. keluar ptg.. balik pepagi buta.. masa derang kuar keje, aku tdo... hmm nak wat cam ne aku keje ptg.. mmg x tentu masa... tp, iskhh mcm x sopan pon ada.. baik dok umah sewa kan..


30hb, kena jupe bos.. erkss interview utk MT.. adehh apa yg dia nak tanya yerk... aiyakkk jgn le aku failed.. x naik le aku nanti..


keje aku ok.. cuma hati,perasaan, jiwa masih x tenteram... aku banyak tumpukan pada keje.. mungkin dr situ, mcm2 masalah timbul..

aku ingin tinggalkan tahun 2005, tahun yang penuh dgn peristiwa duka.. Selamat Datang 2006.. doaku sepanjang masa.. Moga ada sinar bahagia buat diriku... Moga aku sentiasa di dalam rahmat-Nya.. AMIN...

0 kata-kata semangat: