johor

aku sekarang di batu pahat johor.. leh tahan jugak la tempat nih.. tadi aku p 2 kilang.. MITSUMI & SHARP.. member abah yg bawa..sbb dia ada kenai org² berkenaan utk ambik pekerja ni.. aiyakk ekceli.. aku x bapa berkenan dgn cara nih.. sbb aku tau akunyer kelemahan.. so, aku malu le kalau pihak majikan nih p panjang² citer..alih-alih Pak cik Nor (nama member abah ni haa) tahu..Lorr anak bos aku cam ni? tak gheti rupanya!alamak! malunyaaa cheq!tapi.. apakan daya.. tgh terdesak.. abah pon dah beria-ria nak sangat aku keje kat johor.. senang nanti satu family dok johor.. tak syokkk arr... dari kecik asyik berkepittt jer.. aku nak gak dok sendiri.. org kata dok ngan family lagi best...sbb depa pernah dok berjauhan.. pernah masuk asrama.. pernah keje jauh.. aku blaja pon dkt ngan umah je.. huhu..

okla.. berbalik pada citer pagi tadi...
isi borang kat SHARP tu lama sehhh..
isi borang dah 15 min..
IQ test lagik! ambik masa 1 jam!
ada soklan nak translate 2 pessage..
1)translate dr malay - bi
2)translate dr bi - malay
huhu dah lama x bercakap & baca buku bi nih..
dah makin kureng la tahap intelektual(eceh!) aku..
boleh tahan la jawab..
tp ingat-ingat balik.. bikin malu gak arr.. muahahha...
jalan-jalan kat summit ngan adik aku sorang ni..
survey kasut.. dari satu kedai ke satu kedai..
cian gak nadiah ni haa.. tahan lapo..
ikut je rentak kata dia.. ahakss..
aku pon tgh pening sbb lapo..
tahap dah alang-alang tengok & carik kasut yg sesuai..
singgah gak mana-mana kedai kasut..
sampai la aku dah dpt kasut yg aku idamkan..
yg aku cari-cari selama nih.. melayang laa duit..
konon-konon mulanya tu nak tengok-tengok je..
tgk design & harga.. tapi x dpt tahan.. beli gak.. ekekek..

then p makan kfc.. kongsi makan ayam...
memasing nak diet... ihikss..
masa byk lagi.. abah suh dtg ofis dia kul 6 ptg..
nak tgk movie ker? sini ada gsc..
tapi time x ada yg berkenan.. lambat lak karang p ofis abah..
bowling x der.. cc x der...
kalu aku dok bp nih..
x senang duduk nih..
beli majalah AKSI AKADEMI FANTASIA
(uihsss.. dah demamm, makan x kenyang, mandi x basah, tidur x lena!)
beli paper.. beli buku CABARAN LANGSING (keluaran Karangkraf) ..
kat rumah tu bukan ada apa-apa pon..
kosong maa.. umah baru.. nak tgk tv...
x der citer best.. siaran pon x jelas..
sempat tido kat umah.. alas tikar & bantal kecik je..
x dpt nak surf internet lelama kat opis abah nih..
adik nak pakai jugak... "ye la ye la dik oiiii... nak sudah dah nih! "

wokeih la.. panjang lebo dah..
opppsss by da way... wish me luck 4 tomorrow ya!
kilang SHARP tu panggil wat interview esok kul 1030 pagi..
dah la balik shah alam besok... kul bape?
kul 130 ptg.. sempat sempat..
kena balik gak laa..
hari jumaat & sabtu ada interview kat putrajaya maaa...
So, take care & adios!

0 kata-kata semangat: