Citer aku ari ne...

hmmm dlm dok ngantuk ne..aku gagahkan jua kaki + mataku melekat kat cc..huhu.. bila lagi kan??
hari ne aku tido umah member..officemate...satu rumah org sabah maa..aku dengarr je la apa depa kata..sesekali try gak le berkata-kata..boleh la sket-sket paham..tapi kan..depa stok cakap laju kemain..kalu tak dgr bebetul.. tak paham aku!hehe...
hari ne aku cuti...pagi tadi melepak cc..itu je keje aku..ye la.. time cuti je leh p cc..boleh lepak lelama..ambik adik dr sekolah..suruh depa siap cecepat..mana taknya..kakak derang yg comel ni(aku le! , ahakss!!)nak bwk adik-adik p nengok wayang..citer star wars..kemain la aku pecut.. time tu dah kul 215..dah booking tickets. kan kena ambik 45 min lebih awal..citer tu lak start kul 245 ptg..hmm nak tahu..mana kelam-kabut nak p beli ticket tu..ternampak la kelibat Azlee Senario..ingatkan saja je dia jln-jln..pastu terdengar plak sore Wahid..tgk ramai org.. pastu siap ngan guard..aikk.. ni mesti ada apa-apa...ternampak plak Apek & Yassin..nampak Apek.. teringat kat abang..bertambah-tambah rindu... ihiksss...tapi yg x syokknya... tak dpt nak salam..tak dpt nak minta autograph..tak dpt bergambo...dah tiba masa masuk panggung..citer dah nak start daaa...melepas la aku nak nengok Senario..depa mai TGV Bukit Raja, Klangpromosi citer Senario XX...citer tu best.. lawak + serius gak le...
kul 6 ptg.. jupe abang..p makan spaghetti...special place maaa..sesekali berbelanja..kalau sempat td, leh p nengok sunset ...tp ada hal sket kat opis..tak de rezeki la jwbnya..then.. p minum-minum kat Cafe KedaiKopi...dah lama x dok sembang berdua lagu ni..kali ni dpt la ckp dr hati ke hati.. puas gak le ..
malam... p makan lagi...alamak..dah nak dekat 2 pagi maa..biasa le aku kan..stok dok depan pc..lupa segala-galanya...boleh x tido.. x makan... ekekke...
hmm sok nak keje..so, take care everybody!see ya! :)

0 kata-kata semangat: