Sedih... Terkilan... Menyesal...

Aku p kolej tadi... konon nak mintak transkrip & sijil pengesahan tamat belajar... transkrip dapat... sijil tu jer .. cam ner nak dapat... kes aku dulu tak selesai lagik.. aku ingatkan derang dah lupakan.. huhu.. masih dlm simpanan lagik maa... aiyakkk.. nak wat cam ner.. kena gak hadapi... kalau tak tak leh nak konvo plak nanti.. uwaaaaaa... addehh tu ler.. wat hal lagik dulu.. sapa yg susah.. aku jugak.. sob sob sob.. hmm lambat lagi ler aku carik keje... ye la.. nak p interview ker.. anto borang ker.. mesti ader sijil pengesahan tu kan... uwaaaa..... Patutnya aku nak update ler entry mcm aku janjikan pg tadi... tapi dek kerana kesedihan pasal nih... lupa terus aper aku nak tulih... perkara ni jer yg bermain-main di fikiran aku skrg...

0 kata-kata semangat: