Hangin Sungguh!

lama x mencoret kat sini..
asik baca org len punya jer..

hmm ari ni hari angin sedunia!
pg td meeting...
ada sket perubahan kedudukan meja kat dept aku..
hmm lps lunch dlm kul2 leih tu dh start kemas n angkut brg2..
yg aku tensionnyee si minah yg handle proses peralihan tempt duduk ni, tau mengarah je..
mmg pon perangai dia gitu.. Ya-Allah mencik btol kat minah berlagak nih!
dah la lps ni aku duduk satu bilik ngan dia!
ikut plan,meja kami menghadap dinding..
dia tau merungut.. " kalo ari2 tgk dinding, krem la i .. "
pastu ikut suka dia tukar..
yg aku ni, dibiarkan ngadap dinding & aircond!
huh! x reti hormat org lain langsung!
aku pon leh krem gak! ingat dia sorang jer!

semua stok puji2 aku naik pangkat...
x der maknanyerr pangkat tu kalu gaji x naik!!
hampehh!! kat opis ni memsing giler pangkat!!
arrrghhhhhh... pangkat naik, keje pon melambak...
aku still derang buli n wat jadi kuli jerrr...

ari isnin ni mesti perang besar aku ngan minah tuu..
kang aku request duduk sebilik ngan GM kang...
x pon duduk je satu bilik ngan CEO! huh!

dahh.. from now on aku x mo jadi baik jerr..
x mo jadi pak turut jeee...
biar ar... gaduh2 laaaa...

0 kata-kata semangat: