Salam Merdeka

Asalamulaikum..


Selamat Hari Kemerdekaan Ke-50, MALAYSIAku!

30 Ogos 2007

Kat opis boring gilersss.. Kebanyakkan manager cuti, so anak2 buah masing2 ambik kesempatan mengulor le.. huhu.. kosong plak opis ni... pastu aku x dpt nk surfing internet! PC aku wireless ngan CEO maaa... huh!

Hmm opismate semua dh ada plan masing2 nk celebrate merdeka. Aku x sure lagik.. Aku x berjanji pon ngan sapa2. Ekceli tunggu gak masg dr Kak Hasta. Iyela, beberapa hari lepas aku ada jenguk porem jap, baca la posting diorg. Wahh best tu nk lepak umah cikin... pastu ramai2 kuar tgk fireworks.. Dlm kul 530ptg, Kak Hasta ada anta msg kat aku.. Invite join ronggeng, tp sedihnya Kak hasta x dpt join.. Aku dah berbelah bagi pulak.. Nak p ke eh? Kak HAsta yg ajak aku, tp dia x ada pulak.. Rasa mcm x sedap la.. Tak pela aku x join diorg.. Balik keje mmg jammed gilers.. Ingat nk lepak2 kat Dataran Kemerdekaan Shah ALam, tp jammed jugak... So, aku lepak umah je la...

31 Ogos 2007

Tak p mana pon.. Shopping sket2 tu adalah..

1 September 2007

Pagi2 lagi dah p workshop, anto kete... aduii laa abes RM500 lebih..

Repair aircond, horn, lampu 2bijik, dashbox, stereng.. hehe lama x service.. padan muka aku..

Lunch ngan dia & his mother.. Singgah tasik , p refleksologi.. Ambik angin petang la katakan.. ecehhh..

Kami janji nk jupe mlm kang.. Dia p anto mak dia balik umah.. Aku plak ,pesal tah rasa blur + kosong sangat.. Terasa cuti lama sangat pula..

Call Fina, dia nk balik Desa Pandan.. Haa meh aku tolong anto.. Leh borak2 dlm kete.. Lama aku x jupe dia.. Mcm2 kitorg borak tau..

Kebetulan pula, Speedy kat Desa Pandan tu wat jualan gudang.. 1 VCd = RM3, 3 keping = RM10.. DVD ada yg less 20% .. byk gak aku borong.. ihikss..

Kul 10 sampai Shah Alam, lepak Mutiara jap sementara tunggu dia...

Lepas tu p makan kat Subang.. jln2 kat uptown, cuci mata je.. fulus kureng, masing2 x p cucuk duit maa.. tak pe, save gak duit.. Kalu x , mmg ada je nk disambar.. huhu..

Dalam kul 1pg, dok lepak mc d.. letih maa drive td.. masing2 tertdo dlm kete.. kul 4pg dah sedar.. tp malas nk bangun.. hehhe.. sambung tdo, kul 6pg terkejut! Tinggal kete aku je... huhu.. teruks btol..

2 September 2007

Kul 6 pagi balik umah.. Dah mandi tu segar sangat, x ngantuk pula.. So, mengemas bilik & leka depan laptop.. Kunun nk tgk vcd/dvd yg aku beli mlm td. Dpt msg ajak kuar breakfast maa.. Kuar la balik...

Dlm kul 1130pg, lepak kat umah je.. Rasa x larat pon ada.. Masing2 dh mula ngantuk.. Lepas abes je Melodi, terus tertdo hingga ke petang.. huhu.. bantai tdo lama tuh.. mmg betul2 rehat la kali ni..

Malam, dah lapo gilers sbb x mkn tengahari td.. Then, lepak lak kat Mutiara sampai tengah malam.. Esok nk keje maa.. ni kira awal la gak balik umah.. hehe..

0 kata-kata semangat: