Tak Tahan Lagi

:: Diet ::
Semalam keje shift pagi.. Rajin la plak sampaoi tak rehat langsung.. Breakfast pon blom lagi, perut x meragam la plak ari tu... banyak minum air daa.. Air pon bukan air masak, tapi air gas. Biasa la keje kat situ air gas & slurpee free... Aku lebih byk ambik Pepsi.. boring la plak nak melantak slurpee.. huhu..
Balik keje kul 3 tu terus p ofis ummi.. ada meeting la, for sure ada makan-makan nih.. menu dia Bubur kacang itam & mee sanggul.. Kata salah sorang member ummi, ni masakan johor.. mcm laksa johor gak la gayanya.. aku tibai je, x tau mcm mana rupa laksa johor.. ahakss... makan sekali x kenyang, lapo lagi.. hah ambik la tambah lagi sepinggan! nasib baik pas tu ummi nak balik dah... kalu tak mau aku menambah lagi.. x lah, saje je.. heheh... malu sehhh.. segan arr kat staff opis tu...
balik singgah kfc plak.. beli 1 barrel & 1 bucket ayam kfc. Nak bawak p umah mak njang.. chik & family mai dr Sg Petani.. siang tadi x dpt nak melayan depa.. ummi busy keje.. aku pon keje.. hm kat umah mak njang plak ada Sate ayam.. Ada bubur gak, org sebelah kasik... makan ramai-ramai ni syokkk... sampai x sedar baper puluh batang sate aku ambik.. baper ketul ayam aku sumbat! Abes rosak diet aku! Ngeh ngeh ngeh... boncitttt... oh tidakkk... tu le, sapa suh x ambik breakfast lagik... kan dah lapo menggila.. kuang kuang kuang

:: Toilet ::
Alahai kat tempat keje aku nih toilet x siap renovate lagik! Store Manager aku kata toilet tersumbat... nak kena contact indah water la plak... Adehh derang ni cepat la sket wat keje tuu... kitorang ni dah aik malu alah segan jugak la kat cc atas tu.. Asyik menumpang toilet depa jer... kalu syif malam.. kul 2-3 pagi..banyak kedai dah tutup... 7 E je la yg bukak.. nasib baik cc atas tu x tutup sepenuhnya lagik... derang tutup grill bawah tu je.. staff x balik lagi.. kalu nak p toilet.. ketuk je pintu kat bawah tu.. Abang-abang cc tu pon dah usik-usik menyindir kitorang.. ~~ Nak tumpang toilet eh... Naik le atas ye ~~ huhu... sabo je la.. buat muka x malu gak arr.. mana lagik nak pegi... situ je la paling dekat nak menyinggah tumpang toilet... ihikss...

:: Bestnya::
uihsss bestnyaaaaa...
Lama sungguh x buat... sekali buat..
mmg syiooookkk sgt... best sgt!
~~~> Overnight kat Opis ummi
Ari ni ummi wat OT.. aku & adik-adik pon melepak kat sini.. sakan la syrf internet.. hehe.. lama gak arr aku x online nih... adehh sesekali singgah gak cc.. sempat baper minit je... pastu dah kena masuk keje... ari nih.. nah! surf sampai lebam! dah le esok aku cuti... tak tdo pon tak pe.. esok leh tdo! muahahha...
~~~> Borak ngan Abang
Alahai.. sejak dua menjak ni macam-macam berlaku... dah la abang sibuk.. aku pon bertambah-tambah sibuk.. dgn keje pon x menentu masa.. kejap syif pagi.. jap petang. jap malam... balik umah stok tdo je.. tadi berborak ngan abang... pakai tepon opis ummi.. erk harta kerajaan! kuikui.. bukan slalu kan? arghhhh rasa nak jerit!! Aku rindu kat Abang!!! adehhh x menahan toll... Harap abang sihat la kat sana tu.. Penat dia kena siang malam.. Alahai... cian dia.. Aku pon keje lebih masa slalu nih.. kumpul duit maa... ngeh ngeh ngeh...

0 kata-kata semangat: