Silap daa...

Pagi tadi bangun kul 530 pg..
Awal kemain.. huhu..
adik aku tu kena p skool maa..
dia kena ada kat sana sblom kul 6 pg..
sbb apa? alaah dak ni masuk perbarisan utk merdeka.
ari ni ada lak raptai kat bukit jalil nun di sana.
ummi malas le nak kuar masuk umah..
so,better kuar sekali terus kan..

ok, lepas anto dak nih ke skool dia..
p la bekfes ngan ummi..
mmg kali ni bekfes pon awal kemain.. ihikss..
rasanya kitorang ni 1st customer..
leh le dpt diskaun.. hehhe..

dah makan kekenyang.. p la keje..
pesal tah rasa malas sket ari nih..
tetiba mata ni sibuk plak nak nengok schedule..
erks! aku masuk petang daa..
awat rajin sangat dtg pepagi nih..
adehh baik aku layan tdo kat umah.. huhu..
ces! malam tadi aku dah tepon tempat keje..
mintak staff malam tolon nengok schdule tuh..
kata si Rohaizat (staff baru) aku masuk pagi..
aiyakkk dia nengok nama sapa?
atau silap tgk tarikh?
tak pe la.. aku pon silap.. lupa..
sapa suruh tak check awal-awal..
kemain pk cuti (semalam aku cuti).. kuikui..


cepat-cepat call ummi..
sib baik x sampai pejabat lagik..
ummi ambik aku..
aku pon lepak le kat opis ummi..
wah wah.. bertenet aku lagi ye ari nih... ahakss..


w/pun tersilap jadual..
hari ni aku...
+bangun awal
+breakfast ..( slalu lambat.. kekadang x ambil langsung.. )
+dpt call abang
+dpt surf internet free kt opis ummi.. ( save budget.. )
+org pertama guna laptop baru opis ummi.. hehhe..
+lunch sama-sama ngan ummi

0 kata-kata semangat: