Coretan penuh perasaan

hampeh betoiii!! aku terima surat dr LITRAK mengatakan.. aku berjaya dlm temuduga..untuk jawatan jurutol.. aku hepi tau.. ye la dr dok tanam anggur, terima je la..asalkan terisi masa & ada duit..2-3 hari lepas tu.. dapat lagi surat LITRAK.. ingatkan surat pemberitahuan utkaku p melapor diri... alih-alih surat "kesilapan teknikal"..Rupanya aku tidak berjaya & derang minta ABAIKAN SURAT TERDAHULU..amboihh..amboihh dah kasik harapan, p hancuskan plak..aku citer kat adik yg bongsu ni haa.. dak kecik umuq 9 tahun..dia pon paham perasaan kita.. Siap kata "Iskh.. org tu main tipu-tipu kak long ye"terubat sket ati ni.. sayang adik aku! Aku penat-penat balik keje..nampak perkataan yg tertera atas sampul surat kecik bewarna coklat ni..URUSAN SERI PADUKA BAGINDA... ada nama aku skali tu..uikhss surat dr mana plak ni ditujukan khas utk aku? pelik gak le..bukak-bukak.. tengok surat pmberitahuan.."ANDA GAGAL DLM SESI TEMUDUGA PADA ________ , UTK JAWATAN PEMBANTU TADBIR (PERKERANIAN/OPERASI).. Cait.. aku dah tahu le interview kat penang tu x dpt.. kalau x der surat dlm tempoh 3 bulan tu..sedar le x layak & x berjaya.. aku paham-paham lee... wat pe anto sughat..wat lagi bengang ader la...


iskh payah arr nak online skrg ni... mana taknya keje kul 1130 pagi... balik kul 10 malam.. mana la sempat bertenet.. hehe... windu la saat-saat manis online dulu... dok depan pc.. masuk mesra.. borak sana.. borak sini... ikut gath ... cakap pasal gath.. tadi jenguk sat kat mesra.. Laporan Gathering Kenyir 2005... iskhhh jelesnyer!!!!! besaq beno gambaq depa maa... kemain sehhhh.. iskhhh tak tahan rasanya... uwaaaa... tak dpt ituttt... sob sob sob...


2-3 hari lepas member aku, Sab balik bercuti... Dia study kat UiTM KElantan... adehhh aku dah keje maa.. tak dpt la nak enjoy ngan korang.. sblom ni sblom aku keje.. aku ader la planning .. nanti time depa cuti.. leh le ramai-ramai p genting ke.. p memana nak picnic ke... tak der rezeki maa... hmm aku dah dapatkan 4 buah novel hasil karya kak Noor Suraya... time keje pon sempat lagik baca.. tadi dah kantoi ngan bos.. erkk! dah kena warning.. padan muka! hehe... biasala aku.. kalau baca novel ni.. jadik melekat... leka membaca.. benda lain tak jalan.. heheh...


okla... buat kengkawan yg menyinggah ke sini.. mekacehhh sesangat... sowi le tak dpt reply.. nanti lenkali cheq masuk... cheq reply la yerk... ekceli pagi tadi sempat gak menyinggah cc selepas breakfast... tapi pc tu problem la plak aih... penat gak le cheq mencoret di sini... tapi hilang gitu saja... pastu plak kelam-kabut nak p keje.. lambat dah maa... sib baik le bos sampai lambat 5 minit... tak der la bising... ahaksss...

0 kata-kata semangat: