cintan.. cintun... ??

Oct 26 2007, 09:00 AM

mlm td kwn lama luah perasaan kat aku!!
adeii laa dia kata perasaan dia still sama mcm dulu..
err dulu aku penah tolak
sbb time tu aku dh ader bopren..
ekceli punca dia inform balik perasaan dia tu..
sbb aku dh tahu dia bertunang.. huhu..
dia serba salah gilerss..
laa dh berita baik, jgn la sorok2..
hmm rupa-rupanya bertunang pon sbb pilihan family..
dia kata kalau boleh nak tangguh dan tangguh
sampai dat girl fed up..
so, lepas tu dia nk antar rombongan kat aku lak..
erkss... mcm mana ni??
kang org cop aku perampas
& musnahkan relationship org lain lak...

tp tu la.. time aku tgh krisis
atau ada masalah sket ngan bf..
mesti ada2 je yg dtg cucuk kat aku..
ini belum bertunang lagik..
kalu dah bertunang..
x tau la apa dugaan yg dtg.. huh..


skrg aku masih pening nk wat kuputusan..
nk pilih mana satu yg terbaik..
bak kata sorang member aku..
kawan je ngan semua org..
peh tu pilih yg terbaik..
yg boleh jaga aku & boleh bahagiakan aku.. hmm
--------------------------------------------------

Oct 26 2007, 12:41 PM

hmm smlm saja balik lambat..
ape aku wat?
post resume aku la..
dan pagi tadi dpt call..
aku dipanggil dtg interview ptg ni..
peh tu..tgh hari ni derang call balik..
suh aku dtg isnin pagi...
urmm half day nmpknya senin nnti..

deri..
mlm td dia call... aku x angkat..
dan baru je td dia call..
aku x angkat jugak..
aku rasa nk wat ati kering ar..
x ada perasaan pulak..
huhu.. masalah cintan je aku nih..
kalau tau dek fiza & faz..
mau maluat derang ngan aku ni.. ahakss...
----------------------------------------

Oct 28 2007, 09:00 PM

ari ni aku berjalan sakan..
p open house kengkawan...
adoiii tambah lagik berat badan aku..
skrg dh sakit perut..
melantak tak ingat dunia..
padan muka... iskh...


oh ya,aku dah ok sket ngan dia..
hmm dia siap tepon adik aku..
malas la nk lama2 gadoh..
x pe, aku lembut ati lagik..
kalu buat lagik lepas ni..
tau la akibatnya ye..

dan angah..
dah seminggu aku x jupe..
dia balik kedah maa..
ari isnin dia start keje balik..
hmm pecite angah ye..
jawapan utk angah, akhir bulan 11 ni..
itu yg angah tetapkan...

aku dh berterus terang dgn dia..
pasal angah..
dan lain2 jugak..
bila dh x puas ati tu..
macam2 la kuarkan....
masing2 terima alasan yg logika itu..

aku sempat lepaskan rindu.
jupe kak zie.. manager aku dulu..
borak pjg lebar ..
waah hepi dia sket..
x tension ngan keje mcm dulu..
kak zie ajak dtg umah beraya..
a'ah la.. aku x p umah dia lg.. erks..
err aku tuntut blueberry cake..
siap design pooh atas tuh.. ahakss!

0 kata-kata semangat: