Wishlist

huhu.. aku kena settlekan semua ni sblom balik johor...
nanti dah dok sana mana la nak jalan ke kl, shah alam dah...
fulus pon dah x der, harapkan duit abah je sblom dapat keje baru...


1) Tinted kete
2) Aksesori kete nak kena tambah serba sedikit..
3) Jumpa kawan2..

  • My BESTFRIEND -Arul- (oitts, bile nak banje aku plak.. ihikss)
  • Awie & Fiena - jom kita p jalan2..
  • nak kumpul ngan bebudak mesra - main bowling of course
  • Darnih & Eliz - my ex opis mate kat hyperlink dulu
  • kengkawan skolah -hmm kita gathering kecil-kecilan je la eh...


  • 4) Happy momment with my dearest B

  • bercuti ngan my B... time ni aku nak paksa gak.. sibuk sgt ngan keje dia tuh.. ceh..
  • dinner ngan family dia
  • Karaoke our fave song..



  • amboihhh aku nih.. mengada-ngada + lelebih plak.. macam la nak p oversea.. kuang3x..
    lorr.. dok ngan famili nih mau kena dok umah je.. kebebasan aku skrg di tapis..
    berbelah bahagi actually... tapi think positive rite..
  • 0 kata-kata semangat: